Novinky
    30.12.2014 - Vánoční dny a lenošení stále pokračují !

26.12.2014 - Cílem dnešního výletu byl druhý nejvyšší vrchol Slepičích hor - Vysoký kámen dříve Slepice - 865 m. Když jsme odjížděli z Nových Hradů, tak svítilo sluníčko, než jsme vyšplhali na Slepici, začal padat sníh a na konci...... Na foto se můžete podívat - ZDE.

24.12.2014 - Dnes slaví náš vánoční vrh C své čtvrté narozeniny. Přejeme do dalších let hlavně zdraví, spokojenost a lásku.

17.12.2014 - Naše chovatelská stanice Vám přeje krásné vánoční svátky a šťastný nový rok. PF-ka od našich známých, kamarádů, chovatelů a přátel si můžete prohlédnout - ZDE.

13.12.2014 - Dnes jsme vyrazili k Huťskému rybníku /810 m.n.m./ - Roku 1784 byla zde postavena umělá vodní nádrž nazvaná Huťský rybník / Gereuther Teich, též česky Jitronická nádrž /. Umělé vodní nádrže, takzvané klazuly, byly zakládány v 18. stol. a poskytovaly potřebnou vodu při plavení dřeva v Novohradských horách - foto ZDE.

8.12.2014 - Máme tady chladné dny a zimu a pokud máte zájem o svetřík na jezevčíka, nebo na  jiná plemena, můžete se na mě obrátit. Mám nějaké svetry napletené a na prodej - album ZDE.  Fotogalerii upletených modelů si můžete prohlédnout - ZDE.

23.11.2014 - Od 15. až do 17.11. jsme jeli do oblíbených termálních lázní Sárvár, které se nachází v západní části Maďarska. Kde jsme zrelaxovali tělo i duši.  Foto - ZDE. Dne 22.11. jsme vyrazili do Slepičích hor na vrchol Kohout / 870 m/. Foto - ZDE. A v neděli 23.11. jsem navštívila s holkama opět Kamenný rybník, konečně napuštěný.  Ten leží přímo na státní hranici, která protíná žulový kámen na hrázi rybníka. Foto - ZDE.

12.11.2014 - Dnes byl naší Julince /Giulianna Perfetto CC/ přiznán Český junior šampion. Gratulujeme!

11.11.2014 - V neděli 2.11. jsme se vydali na trasu směr - zaniklá obec Veveří - Veverský rybník a opačnou cestou po bývalé signálce na zaniklou obec Jedlice a zpět na Veveří. Trasa byla dlouhá 10 km - foto ZDE. Další neděli jsme vyrazili na Čertův rybník - Kapinos - Velký Horní a Dolní rybník a obec Byňov, tato trasa měřila 7 km plus osm  srnek při cestě - foto ZDE.

1.11.2014 - Dnes jsme navštívili MVP v Praze. Posuzoval nás pan MVDr. Jaroslav Švec. Naše Julinka / Giulianna Perfetto CC/ si v mezitřídě vyšlapala Výbornou 1 a CAC, tím splnila všechny podmínky pro získání Českého junior šampiona. Naše Eliška /Alien Tiffany Moravia/ poprvé ve třídě veteránů získala Výbornou 1 a BOV - nejlepší veterán. Na výstavě nás navštívila fenka z našeho odchovu, dcera naší Fanny - Eleganza Lucia alias Konny. Máme velikou radost z milé návštěvy. Z Konny vyrostla krásná králičí fenka.  A ještě větší radost máme, že se chystají na výstavu a  chtějí Konny uchovnit a mít štěňátka - foto ZDE.  Na zpáteční cestě jsme se zastavili na zámku Konopiště - foto ZDE.

28.10.2014 - Užíváme si podzimních dnů a podzimních prázdnin. V sobotu jsme vyrazili k Vodopádu do Terčina údolí, přes Humenickou přehradu a tvrz Cuknštejn - foto ZDE. V neděli na Paseky, kde nás čekala krásná vyhlídková cesta - foto ZDE. O státním svátku jsme navštívili obec Trocnov - rodiště Jana Žižky  z Trocnova, velkého vojevůdce a hlavního představitele husitského hnutí. V areálu najdeme Žižkův památník, muzeum husitského revolučního hnutí a Žižkův kámen. Potom jsme odjeli do Římova, kde jsme se byli podívat na Římovské přehradě - foto ZDE. Jak po takových vycházkách naše turistky odpočívají ukazuje další foto, ono zvládnout někdy i 12 kilometrů dá pěkně zabrat.

22.10.2014 - V úterý nás navštívil pán, který  se stará o vydru říční. Jmenovala se Berta, měla 4 a půl měsíce. Dětem připravil velice zajímavou besedu, jak se stará  o vydry, které jsou v nouzi. Berta je jeho devátá odchovanná vydra od mláděte. Ve středu v rámci projektu Můj pejsek proběhla v školní družině beseda a ukázka jezevčíků z naší chovatelské stanice.  Moje zlatý holky!

19.10.2014 - V neděli jsme vyrazili na výlet do sousedního Rakouska. Přímo na okraji rakouského Gmündu  se rozprostírá snad nejmenší rakouské chráněné území - Přírodní park Blockheide. Naleznete zde báječné obrovské kameny a viklany, také 25 m vysokou rozhlednu a prochází zde 15. poledník. Podobné formy krajiny je možno nalézt ve Skandinávii. Potom jsme navštívili město Gmünd a město a zámek Weitra. Foto - ZDE.
     12.10.2014 - V sobotu jsme  šli trasu zaniklá obec Mýtiny /Kropfchlag/ - obec Světví - Švýcarský dům v Terčině údolí a zpět na Nové Hrady. V kapli jsme překvapili spící sovu. Foto - ZDE. V neděli jsme vyrazili na nejvyšší horu Blanského lesa - Kleť /1084m/. Kleť je nejvyšším bodem Blanského lesa, sahá do výšky 1084 m n. m. a na jejím vrcholu se tyčí kamenná rozhledna nazvaná podle jejího stavitele Josefova věž. Stavba byla zbudována v první polovině 19. století. Roku 1825 ji zde nechal postavit kníže Josef Schwarzenberg pro soukromé účely svého rodu. Veřejnosti slouží rozhledna od druhé poloviny 19. století. Jde o nejstarší kamennou rozhlednu u nás. Za příznivého počasí nabízí unikátní kruhový pohled až na zasněžené vrcholky Alp. Foto - ZDE.

5.10.2014 - O víkendu jsme naplánovali dva výlety. V sobotu jsme vyrazili směrem k Veveří /zaniklá obec/, nafotili Veverský potok a rybník. Foto - ZDE.  A v neděli pak jsme prošli okruh lesem u obce Fišerky - Fišerovy chalupy. Foto - ZDE.

5.10.2014 - Dnes slaví naše holčička Eliška /Alien Tiffany Moravia/ krásné  8. narozeniny.  Dnešní den  také ona vstoupila do řad veteránů.  Elišce přejeme do dalších let hlavně hodně zdravíčka, aby jí ta její holka moc nezlobila, aby měla stále skvělou kondici. Elo gratulujeme!

1.10.2014 - Dnes jsem s holkama v rámci projektu : Můj pejsek navštívila hodinu přírodopisu v osmé třídě základní školy Nové Hrady. Téma bylo - porody, štěňátka a odchovy. Zajímavá hodina velmi rychle utekla.

27.9.2014 - Dnes jsme vyrazili na hrad Louzek.  Zřícenina hradu Louzek se nachází na zalesněném skalním  ostrohu nad řekou Malší.  Foto - ZDE. A v neděli jsme byli v Terčině údolí u Vodopádu. Foto - ZDE.

21.9.2014 - Pro veliký úspěch jsme dnes zopakovali trasu kostel Svaté Trojice - Buškův hamr - Trhové Sviny.  Bylo nás více účastníků, kromě Julinky, která hárá, tak musela zůstat doma. Foto - ZDE.

14.9.2014 - Dnes jsme navštívili vodní hrad Heidenreichstein, je to impozantní středověká pevnost, která se právem honosí označením největšího vodního hradu v rakouských zemích. Potom jsme navštívili Přírodní park Heidenrichsteiner Moor - srdcem přírodního parku tvoří rašeliniště a  a naučná stezka skýtá řadu informací o fauně a flóře i ochraně tohoto parku. Foto - ZDE.

6.9.2014 - V sobotu jsme si jako cíl výletu vybrali Poutní kostel Svatá Trojice u Trhových Svinů a Buškův hamr - foto - ZDE. Pak jsme se po stejné trase vrátili a dorazili na Rejta, kde celý den páníček soutěžil. Tak jsme alespoň stihli konec volejbalového turnaje - foto - ZDE.

30.8.2014 - Dnes jsme s kamarádkou Bárou, jejím německým ovčákem Cattanim a naší Julinkou navštívili mezinárodní výstavu psů Interdog Bohemia v Mladé Boleslavi. Julie /Giulianna Perfetto Celeste Cascata/ od polské rozhodčí získala ocenění Výborná. Foto - ZDE.

22.8.-24.8.2014 - Na prodloužený víkend jsme vyrazili na putování na Šumavu. Ubytovaní jsme byli v krásném horském hotelu Kuba v Kubově Huti - Foto - ZDE. V pátek jsme navštívili Stezku v korunách stromů  a Marinu Lipno - foto - ZDE. A večer město Vimperk - foto - ZDE. V sobotu jsme byli na romantické řece Vydra - foto - ZDE , potom na hradu Kašperk - foto - ZDE a nakonec jsme v Železné Rudě přejeli do Německa a v Národním parku Bavorský les jsme zdolali další  Stezku v korunách stromů, tu nejdelší na světě - foto - ZDE. V neděli nás čekal výstup na Boubín /1362m/, počasí nám moc nepřálo, ale trasu dlouhou 10 km jsme zvládli - foto - ZDE. A odpoledne cestou domů jsme jeli do Strakonic, kde se konal 21. mezinárodní dudácký festival - foto - ZDE. Máme v nohách krásné výlety a na Šumavu se zase určitě vrátíme!

16.8.2014 - Stále se snažíme poznávat nová místa. Dne 10.8. jsme navštívili sousední Rakousko a podívali jsme se na přehradní jezero Ottensteinsee - foto - ZDE. Potom jsme si vyzkoušeli, že můžeme chodit na společné procházky s kamarádkou Marcelou a jejím ridgebackem Leonem a že holky i Leon jsou v pohodě . Tak jsme vyrazili na houbařskou procházku směr: Štiptoň - Kapinos - Bažantnice - Janovka a zpět - foto - ZDE. A dne 15.8. jsme byli také společně na rybníku Žár a tvrzi Žumberk - foto - ZDE. A dnes (16.8.) jsme navštívili Veverský rybník - foto - ZDE.

3.8.2014 - Dostali jsme nové fotky našeho odchovánka vrhu E - Ferdíka - Enrica Frdinanda. Má doma nového parťáka a kamaráda. Moc děkujeme! Foto vrhu E - ZDE. Nové fotky z našeho prázdninového putování si můžete prohlédnout - ZDE.

26.7.2014 - Ve dnech 7. až 13.7. jsme byli na dovolené v Chorvatsku, fotky z krásného ostrova Vir si můžete prohlédnout - ZDE. Také jsme navštívili královské město Nin - foto ZDE. A starověké město Zadar - foto ZDE.  Včera jsme vyrazili se synem a Julinkou na výlet na přehradní nádrž Lipno, navštívili jsme město Frymburk a jeli na okružní jízdu parníkem. Pak jsme byli v klášteře ve Vyšším Brodě a u hradu Rožmberk. Foto - ZDE.

24.7.2014 - Dnešní dnes slaví naše Fannynka /Canni Vlama/ své kulaté 10. narozeniny. Je to náš miláček! Je pořád veselá, vitální, hravá a stále mi v patách. A tak jí do dalších let všichni přejeme, hodně zdraví, lenošení, plno ochotných lidiček na házení aportíků a spousta....spousta dobrého jídla. Naše požitkářka si každý den užívá! Velká gratulace!

4.7.2014 - Začaly prázdniny a moje dovolená. S holkama chodíme na kratší i delší vycházky. Na foto se můžete podívat - ZDE.

22.6.2014 - Dnes jsme pokořili další vrchol Novohradských hor - Kuní horu / 925 m/. Při cestě na vrchol jsem nafotila nádherné náprstníky a pak jsme si natrhali hlívu bukovou a zítra uděláme super držkovou polévku. Foto - ZDE. Dne  18.6. jsem fotila také překrásné náprstníky, které rostou v lesích za Zevlovým rybníkem. Foto - ZDE. A naše nakvetlá zahrada postupně..... focená  - foto ZDE.

16.6.2014 - Dnes jsme si jako cíl našeho výletu vybrali město Třeboň. Prošli jsme kus naučné stezky Okolo rybníka Svět, v  anglickém parku jsme navštívili jednu z nejpozoruhodnějších památkových staveb -  Schwarzenberskou hrobku. Novogotická dvoupodlažní hrobka je ve tvaru pravidelného šestiúhelníku. V hrobce je umístěno 26 rakví a cenný mramorový sarkofág. Pak jsme prošli náměstí a historické centrum  a nakonec zavítali na  zámek Třeboň.  Foto - ZDE.

12.6.2014 - Dnes slaví vrh D své třetí narozeniny. Přejeme hodně zdraví a spokojený život!

10.6.2014 - Začali nám tropické teploty, s holkama chodíme na vycházky a koupání až k večeru. Eliška se začala hárat, za pár ní vyrážíme na krytí a plánujeme vrh H.  Dne 5. a 6.6. 2014 jsme byli na školním výletě, navštívili jsme plno zajímavých míst v okolí Třeboně a Jindřichova Hradce. Navštívili jsme město Třeboň a zámek, Dům přírody Třeboňska, Akvárium Krčínův dům - foto ZDE. Pak Jindřichův Hradec , město, zámek, překročili jsme 15 poledník a něco jsme si přáli a 2 x jsme se podívali ná nádhernou Aqua show - unikátní fontánu jedinou v ČR - foto ZDE. Po ubytování v  LTD Bílá  skála jsme navštívili farmu Alpaka - foto ZDE. Druhý den jsme  vyrazili na na muzeum čs. opevnění Klášter - foto ZDE. Potom na hrad Landštejn - foto  ZDE. A nakonec jako třešnička na dortu čekalo děti v Klášteře /Nová Bytřice/ veliké překvapení a na konci cesty poklad!  Navštívili jsme podzemí kláštera a za tu zimu to opravdu stálo! - foto ZDE.

2.6.2014 - V minulém týdnu jsme prošli dvě delší trasy: 26.5. - jsme vyrazili na obec Janovku a všechny okolní rybníky. Foto - ZDE.  A v sobotu 31.5.  jsme opět zavítali do Terčina údolí a k Vodopádu. Foto - ZDE.

27.5.2014 -  Dnes slaví své druhé narozeniny náš červený vrh F. Chlapečkům přejeme hodně zdraví a lásky a gratulujeme!

25.5.2014 - Po týdnu vytrvalých deštů jsme šli dne 20.5.  kolem Zevlova rybníka, který je plný vody, že by prasknul! Pak jsme šli Mordovkou na hraniční přechod Nové Hrady /Pyhrabruck. Cestou nazpátek do Nových Hradů jsme nafotili Buquoyskou hrobku. Novogotická patrová kaple posledních majitelů hrabat z rodu Buqoy byla postavena v letech 1890-92 podle projektu J.Schulze. V přízemí byl umístěn kamenný reliéf s buquoyským znakem neseným párem gryfů a rodovým heslem: „DIEU ET MON ROI“ (Bůh a můj král).Vstup do zádušní kaple zdobí rozměrná pozlacená mozaika podle výtvarné předlohy Maxe Švabinského.V hrobce je uloženo osm rakví s ostatky příslušníků rodu. Foto - ZDE. V sobotu jsme vyrazili také směrem na hraniční přechod a  lesem do obce Nakolice, v polovině trasy nás chytla májová bouřka a tak se můžete podívat na moje tři zmoklé holčičky. Ale vycházku dlouhou 10 km jsme všechny zvládly. Foto - ZDE. V neděli bylo nádherně slunečno, tak jsme vyšli až později a nafotili nádherný rozkvetlý zámecký park a zahradu v Nových Hradech.  Foto - ZDE.

11.5.2014 - Na státní svátek /8.5.2014/ jsme vyrazili na putování kolem česko-rakouské hranice, poměrně dlouhou trasu - N.Hrady - Veveří - Jedlice - Vraní hnízdo a zpět jsme zvládli a moc jsme si to užili. Foto - ZDE.  V sobotu /10.5.2014/ jsme jeli nejprve na vodní nádrž Zlatá Ktiš, nádrž byla vybudovaná pro usnadnění plavby dřeva na řekách Černá a Malše jako tzv. plavební klauza. Pak jsme krásnou vycházkou došli k Národní přírodní rezervaci Žofínský prales. Je to jeden z nejstarších rezervací v pevninské Evropě. Založil jí roku 1838 hrabě  J.F.A.Buquoy. Prales je od r. 1991 oplocen proti nežádoucím vlivům jelení zvěře. Z důvodů nerušeného vývoje pralesního ekosystému je nepřístupný pro veřejnost.  Foto - ZDE.

10.5.2014 - Dnes slaví  naše první  štěňátko - Ayachee Celeste Cascata své šesté narozeniny, přejeme hlavně hodně zdravíčka a gratulujeme.

4.5.2014 -  Dnes jsme zdolali nejvyšší vrchol české části Novohradských hor - Kamenec /1072m/. Na Kamenec jsme vyrazili z obce Pohoří na Šumavě. Vrchol Kamence dělá čest svému jménu, tvořen je výraznými skalními hradbami. Domů jsme jeli přes Žofín a Hojnou Vodu, kde jsme byli na kafíčku a kofole. Foto - ZDE.

3.5.2014 - Dnešní deštivou sobotu jsme ve složení Julinka a Fanny vyrazili na MVP do Prahy. Ve třídě mladých získala Giulianna Perfetto CC /Julinka/ - Výbornou 1 a CAJC a naše veteránka Canni Vlama /Fannynka/ - Výbornou 1 a BOV.

1.5.2014 - Na Čarodějnice jsme vyrazili na cestu kolem Novohradských rybníků. Foto - ZDE. Na 1. máje jsme zdolali trasu: N. Hrady - Mýtiny - Horní Stropnice - Dlouhá Stropnice a Paseky. Prošli jsme vyhlídkovou cestu R. Blížence. Dominantou areálu je dřevěná zvonice a krásné barevné dřevěné lavičky. Od Kamenné pyramidy je nádherný výhled na okolní krajinu. Na zpáteční cestě nás překvapila bouřka, zmokli jsme a museli jsme si zavolat odvoz domů! Foto - ZDE.

27.4.2014 - Od 18.4. do 21.4. jsme podnikli s manželem Velikonoční putování, tentokrát bez našich jezevčíků. Můžete se podívat, co jsme v Čechách navštívili a kolik jsme toho nachodili,  foto najdete v naší fotogalerii - ZDE. Dne 26.4. jsme vyrazili na MVP do Českých Budějovic. Posuzoval náš slovenský rozhodčí T. Havelka. Canni Vlama /Fannuška/ si suveréně vychodila - Výbornou 1 a BOV - Nejlepší veterán. A naše Giulianna Perfetto CC /Julinka/ poprvé ve třídě mladých - Výborná 1, CAJC, BOJ a BOB.

17.4.2014 - Přejeme Vám klidné svátky a krásný velikonoční čas. Velikonoční přání - ZDE.
    12. a 13.3.2014 - O víkendu jsem vybrala dvě delší turistické trasy. V sobotu jsme se vydali do zaniklé obce Jedlice /GÖllitz/r.1360. Nejdříve byla obec v rukou pánů z Rožmberka, byli zde 3 mlýny, pivovar, 2 sklářské hutě. Po roce 1620 připadla Jedlice hraběcí rodině Buquoyů. Díky hraběnce Marii Magdaleně Buquoyové začala v r.1639 stavba vodovodu, který vedl vodu do N. Hradů. Jedlice zásobuje kvalitní pitnou vodou N. Hrady dodnes. Ze zaniklé obce zůstalo jen pár kamenů a opravená kaplička. S holkama jsme zdolali trasu: N. Hrady- Veveří- U křížku- Jedlice a zpět. Foto- ZDE. Druhý den jsme se probudili do deštivé neděle. Naplánovanou trasu jsme měli: N. Hrady - obec Mýtiny /Kropšlag/ - obec Světví - pak do Terčina údolí k Švýcarskému domku a domů. V polovině cesty začalo poprchávat, ale nakonec se ukázalo sluníčko a výlet jsme dokončili. Foto -ZDE.

3.4. až 6.4.2014 - Tento týden jsme při každodenním putování navštívili - 3.4. příhraniční Kamenný rybník, který je bohužel vypuštěný. Foto - ZDE. Pak 4.4. jeden z větších Novohradských rybníků Nakolický. Foto - ZDE. V sobotu jsme si jako cíl výletu vybrali státní zámek Hluboká nad Vltavou. Nádherný bílý zámek je postaven v romantickém stylu nové gotiky. Přilehlé zámecké zahrady a park jsou krásné. Foto -ZDE. V neděli jsme vyrazili na úplně jinou stranu a prošli jsme kus zážitkové cesty Via Verde, která je vytvořená příhraničními českými a rakouskými obcemi. Trasu jsme zahájili na hraničním přechodu Šejby-Harbach. Z kamenů je zde vytvořená spirála, která symbolizuje téma metamorfózy /proměny/, pak přes les jsme došli do rakouské obce Harbach, kde mají dvě obory. V jedné uvidíte stádo bílých daňků a ve druhé jelenů a také daňků. V Harbachu jsou také známé slatinné lázně. A pak jsme se vrátili zpět na hraniční přechod. Foto - ZDE.

29.a 30.3.2014 - O víkendu jsme vyrazili na další putování po Novohradsku. Tentokrát jsme se vydali po stopách zaniklých obcí. Druhá světová válka znamenala pro oblast Novohradských hor  velikou ránu. Mnoho obcí ležících v Sudetách bylo odsouzeno k zániku. V sobotu jsme šli směrem na obec Veveří, z bývalé vsi zbyla jen škola a teď je zde kemp a farma. Pak dále na Jedlici- U křížku- a téměř do obce Šejby. V neděli jsme šli také směrem na Veveří, pak na další zaniklou obec - Mýtiny. Mýtiny nebo německy Kropfschlag  patřila k nejstarším obcím Novohradska /r.1360/, zbyla zde jen kaple v novorománském slohu a pár rozbořených zdí. Pokračovali jsme dál skoro až do obce Světví a přes les do Sokolího hnízda a domů. Netroufám si odhadnout , kolik jsme každý den nachodili kilometrů, ale více než 10-12 je to určitě. Více foto - ZDE.

22.3.2014 - V pátek jsme šli do Terčina údolí a s pomocí Fannušky a dětí jsme vyhodili Paní Zimu do řeky Stropnice a přivítali  jaro. V sobotu jsme si užili krásné jarní počasí a vyrazili na trasu dlouhou přibližně 10 km - Nové Hrady - Vodopád - Humenická přehrada - tvrz Cuknštejn a zpět. Více foto - ZDE.

14.3.2014 - Dnes jsou to dva roky co se naší Fanny a Dalamánkovi narodila štěňátka vrhu E. Dvě černopálené holčičky a čokoládový pejsek jsou poslední štěňátka naší Fannušky, zakladatelky naší chovatelské stanice. Všem přejeme k narozeninám hlavně zdravíčko a spokojený život!

Dnes nám také přišli zprávy a fotky oslavence - pejska Ferdíka /Enrico Ferdinando/ a také jeho sestry Konny /Eleganza Lucia/. Moc děkujeme majitelům! Více foto - ZDE.

13.3.2014 - Přišli nám zprávy a fotečky naší druhé holčičky vrhu G - Giovanny Amato alias Moly ze Slovenska. A protože k nim na návštěvu jezdí i náš druhý odchovánek, ale z vrhu C - Conte Romeo, máme společné fotky obou dětiček z naší chovatelské stanice. Moc děkujeme  majitelům za jejich péči a lásku. Zdravíme na Slovensko!  Foto - ZDE.

8.3.2014 - Dnes jsme vyrazili do pohoří Freiwald v Rakousku, které je přirozeným pokračováním Novohradských hor. Nebelstein (1017m) je vyhlídka z vrcholového kamene, je zde tradiční vrcholový kříž. Výhledy  jsou nádherné a umožňují udělat si obraz o rozloze Novohradských hor. Pak jsme kousek popojeli a vystoupali na Mandelstein (874m) - leží 10 km od Nebelsteinu, je to také hora s vrcholovým skaliskem, tradičním křížem a krásnou vyhlídkou.  Foto - ZDE.

2.3.2014 - Protože počasí dnes opět nezklamalo, jako náš cíl výletu jsme si již podruhé vybrali Kraví horu. Jeden z vrcholů Novohradských hor. Více foto - ZDE.

1.3.2014 - Dnes jsme se zúčastnili XIX. Jihočeské oblastní výstavy v Českých Budějovicích. Naše Eliška /Alien Tiffany Moravia/ získala Výbornou 1, Vítěz třídy vítězů a Oblastní vítěz. Fanny /Canni Vlama/ - Výbornou 1 a Vítěz třídy veteránů.  V čase Masopustu to byl příjemně strávený den a domů si vezeme krásné zážitky z výstavy.

25.2.2014 - Dnes je tomu přesně rok, co se narodily naše dvě princezny vrhu G. Naše Julinka /Giulianna Perfetto/ a Johanka - Moly / Giovanna Amato/ slaví první narozeniny. Holkám přejeme hodně zdraví a úspěchů . VŠECHNO NEJLEPŠÍ !

15.2.2014 - Užíváme si jarní prázdniny v našem kraji. Jako cíl našeho putování jsem si tentokrát vybrala Novohradské příhraniční rybníky. Stezka začíná u Zevlova rybníka, pokračuje až do Mordovky na křižovatku, odsud vpravo po bývalé signálce. Vlevo od signálky můžete navštívit rybníky v lese - Kamenný, Přesličkový a Hejškův. Stezka končí u Veverského rybníku. Délka stezky je 8 km + 2 km návštěva všech rybníků při hranici. Tato oblast nebyla za totality přístupná, protože zde vede státní hranice. Krásné foto najdete - ZDE. Jelikož v půlce týdne jsme museli navštívit s naší veteránkou veterinární kliniku, pan doktor našel naší babče několik neduhů seniorů a proto jí nařídil  klidový režim. Takže další výpravy jsme podnikali jen s Julinkou a Eliškou a za kvílení naší Fanny, která musela zůstat doma. V sobotu jsem psychicky nevydržela a Fannča šla na vycházku také. Jinak jsem chodili kratší trasy - Terčino údolí, Sokolí hnízdo nebo Zevlův mlýn. V úterý jsme byli  na vycházce u dalších dvou rybníků a to je - Jánský rybník a rybník Bažantník. Foto - ZDE.

8.2.2014 - Dnešní krásný zimní den jsme vyrazili pokořit další vrchol Novohradských hor - Vysokou 1034m.  Oblíbený pěší turistický okruh vede z Hojné Vody, pomalu stoupá, dolů pak jdete kolem nádherných skalních útvarů až 20m vysokých a vrátíte se druhou stranou zpět na Hojnou Vodu. Trasa je náročná a je dlouhá přibližně 8 km. Všude byl sníh, místy namrzlý a nebo už tál, ale všichni jsme se s výšlapem poprali statečně. Vysoká je třetí nejvyšší horou /1034m/ na české straně Novohradských hor, stezka není dlouhá, ale celkové převýšení je značné. Foto - ZDE.

1.2.2014 - Dnes jsme na zimní vycházku vyrazili opět k Vodopádu do Terčina údolí. Sníh pomalu roztává, bylo mokro, ale jinak krásné počasí. A v neděli jsme se byli podívat k rybníku Zevlák.  Na foto se můžete podívat - ZDE.

25.1.2014 - Dnes má vrh B své  páté narozeniny. Všem přejeme hodně štěstí a hlavně zdravíčko.

19.1.2014  - Na dnešní vycházku jsem vybrala opět naučnou stezku po Terčině údolí. Stezka začíná u vstupní brány, pak vede kolem Hamru - Lázniček- Vodopádu - tvrze Cuknštejn - Švýcarský dům a nazpátek na Nové Hrady. Zvládli jsme 10 km, ale na to, že panička má rýmičku a starší holky byly otrávené, že je všude mokro, to byl pěkný turistický výkon. Počasí nám stále přeje a tak si nenecháme ujít žádný výlet. Více foto - ZDE.

12.1.2014 - Dnes jsme vyjeli přes Rakousko k prameni Lužnice. Tato jihočeská řeka pramení na rakouské straně, pod horou Aichelberg.  Na české straně, u osady Pohoří na Šumavě, přibližně 100 m před turistickým přechodem do Rakouska, najdeme studánku pojmenovanou ČESKÝ PRAMEN LUŽNICE.  Více foto - ZDE.

1.1.2014 - První den v novém roce jsme vyrazili opět do Novohradských hor. Vyšlápli jsme na Kraví horu. Nahoře  je nová rozhledna ze které je krásný rozhled na celé Novohradsko a ostatní vrcholy - Vysoká, Kuní hora, rakouský Mandelstein, Tischberg a Aichelberg. Na 953 metrů vysokém vrcholu naleznete skalní hradby a např. žulový skalní hřib - Napoleonovu hlavu. V obci Hojná Voda naleznete meditační zvon - zvon setkávání a kousek dál v obci Dobrá Voda barokní kostel Panny Marie Nanebevzaté, pod ním je otevřená kaple, kde se nalézá nádrž s léčivým pramenem. Více foto ZDE.

1.1.2014 - Naše chovatelská stanice vám přeje šťastný a úspěšný rok 2014. V roce 2013 naše chs odchovala jeden vrh štěňátek - vrh G. Ze spojení ALIEN TIFFANY MORAVIA x NASTOYASCHIY POLKOVNIK IZ OMSKOI KREPOSTI , narodili se dvě červené fenky, jedna fenka Julinka /Giulianna Perfetto/  zůstala doma a rozšířila naší smečku. Navštívili jsme čtyři výstavy,dvě mezinárodní, jednu národní a jednu oblastní. Naše Fannuška /Canni Vlama/ získala titul- Český veterán šampion. Stále pracujeme na projektu: Zodpovědný vztah ke zvířatům - Můj pejsek a naštěvujeme děti ve škole, školce a školní družině. Při našich toulkách přírodou jsme vám formou fotoreportáží ukázali krásy jihočeské přírody, našeho města a Novohradských hor.