Novinky

31.12.2016 - O vánočních prázdninách jsme podnikli několik výšlapů a akcí. Nafotila jsem Mrazíkovo ledové umění. Foto - ZDE. Jako každý rok tradičně jsme navštívili rakouský vrchol Novohradských hor Mandelstein. Foto - ZDE. A také podnikli  Novoroční výstup na český vrchol - Kraví horu, kam jsme vyrazili na Silvestra a potom i tradičně na Nový rok, tentokrát s naší partou sousedů. Foto - ZDE.

24.12.2016 - Vrh C slaví dnešní den své 6. narozeniny.

24.12.2016 - Spokojené vánoční svátky a mnoho štěstí v novém roce přeje naše chovatelská stanice. PF - ZDE.

10. - 11.12.2016 - Dnešní víkend jsme vyrazili směr Vysočina a navštívili město Jihlava. Foto - ZDE.  Také město Telč. Foto - ZDE. A město betlémů Třešť a romantickou zříceninu hradu Rokštejn. Foto - ZDE.

7.12.2016 - Dnes se to u nás proměnilo v Novohradské ledové království. Foto - ZDE.
      3.12.2016 - Máme nové fotečky sourozenců z vrhu H - Herkulese a Helenky.

19. - 20.11.2016 - O víkendu jsme s manželem vyrazili na Moravu. V Mikulově jsme byli již několikrát, ale tentokrát jsme prošli všechny místní památky. Počasí nám moc nepřálo.  Vyšlapali jsme na Svatý kopeček, prošli židovskou čtvrť, synagogu a největší židovský hřbitov u nás. V  neděli jsme navštívili zámek s unikátním obřím vinným sudem a Dietriechsteinskou hrobku. Ve městě právě probíhal Svatomartinský Mikulov. Foto - ZDE.

30.10.2016 - A v neděli jsme využili poslední den, kdy můžeme navštívit některé  hrady a zámky, než budou mít v zimě zavřeno. Vyrazili jsme do Českého Krumlova a navštívili místní státní hrad a zámek. Foto - ZDE.

29.10.2016 - V sobotu jsme šli okruh: Humenická přehrada - vodopád v Terčině údolí - tvrz Cuknštejn. Foto - ZDE.

28.10.2016 - Dnešní sváteční den jsme se vydali na vycházku z Nových Hradů po nové cestě do Nakolic. Krásná podzimní příroda a zvířátka, že trochu foukalo a Julinka byla létající Čestmír, to nám vůbec nevadilo. Foto - ZDE.

15.10.2016 - A naše milovaná Šumava počtvrté. V sobotu jsme s Julinkou vyrazili vlakem z Lenory do Nové Pece a potom směr na Plešné jezero. Plešné jezero je nádherné a cesta k němu vede neporušenou divokou přírodou. Jezero se rozkládá na svahu hory Plechý. Je jedno z pěti ledovcových jezer na české straně Šumavy. S mojí šikovnou  turistkou Julinkou máme v nožičkách 19 kilometrů. Foto - ZDE.

16.10.2016 - V neděli jsme vyrazili směr Bavorsko. Našim cílem byl tentokrát vrchol Třístoličník /1302m/ a pak jsme došli na nedaleký Hochstein /1331m/. Z Hochsteinu hurá na pravou horskou tůru. Čekala nás trasa po hřebenové turistické stezce k Trojmezné hoře /1364m/ a poté jsme dorazili na Trojmezí /1325m/, kde uvidíte trojhranný hraniční kámen kde se setkávají hranice tří států - Česka, Rakouska a Německa. Cestu zpět jsme zvolili souběžnou  stezku s hraniční. Co na to říct? Nebyla to zrovna lehká trasa, ale zvládli jsme to a v nožičkách máme dnes 9 kilometrů. Foto - ZDE.

12.10.2016 - A dnes další beseda - Můj pejsek a to ve školní družině. Naše dvě veteránky a Julinka ukázali co všechno umí. Povídali jsme si o tom, jak se o pejska správně starat. Děti měli možnost s holkama opatrně manipulovat, pohladit je a pomazlit se s nimi.

6.10.2016 - Dnes jsem s holkama navštívila hodinu přírodopisu v 8. třídě. S dětmi jsme si povídali o jezevčíkách, plemenech psů, porodech a štěňátkách. Probírají zrovna savce. Na konci besedy nechybělo mazlení a hlazení!

5.10.2016 - Dnešní den slaví naše Eliška kulaté narozeniny. Ta naše holka už má 10 let. Do dalších spokojených roků jí přejeme především hodně zdraví.

2.10.2016 - A máme tady výlety po delší přestávce. V neděli dne 4.9. jsme vyjeli na skůtru do Č.Budějovic a vraceli jsme se přes Velešín, kde jsme nad Římovskou přehradou navštívili zříceninu hradu Velešín - foto ZDE.  Dne 24.9. jsme vyrazili i s holkama do Rakouska. Tam se v obci Arbesbach  nachází Medvědí les který nabízí medvědům hnědým přicházejícím z nevhodného prostředí opravdový zvířecí domov. Foto - ZDE.  A potom jsme také vystoupali na zříceninu hradu Arbesbach, kde je zbytek věže upravený na vyhlídkovou rozhlednu. Foto - ZDE. A v neděli jsme využili krásného počasí a na skůtru vyjeli na Lipno a navštívili Stezku v korunách stromů - foto ZDE. A o státním svátku jsme já, Jana a naše malé turistky šlapali z Nových Hradů až na Dobrou Vodu. V pacičkách máme krásných 11 kilometrů. Foto - ZDE.

18.8.2016 - V pátek jsme vyjeli na náš poslední prázdninový prodloužený víkend. V pátek jsme navštívili Hospital Kuks a nedaleký Braunův betlém. Foto - ZDE.

Druhý den jsme navštívili největší a nejdivočejší skalní město - Adršpašsko - teplické skály. Foto - ZDE.

Z Teplických skal jsme přejeli do lázeňského městečka Jánské Lázně. Černá hora /1299m/ se nachází ve východních Krkonoších a my na ní vyjeli lanovkou. Foto - ZDE.

V neděli  nás čekala pohádková přehrada Les Království a Ratibořický zámek v Babičině údolí. Celé tři dny jsme byli ubytovaní v obci Horní Maršov v útulném rodinném penzionu.  Foto - ZDE.
     14.8.2016 - V neděli jsme vyrazili na výlet na skůtříku  a opět do sousedního Rakouska. Nejprve jsme navštívili hrad Rappottenstein. Foto - ZDE.

Jako druhý cíl našeho výletu jsme vybrali město Zwettl a jeho cisterciácký klášter a klášterní zahrady. Foto - ZDE.

6.8.2016 - Dnes jsme opět navštívili sousední Rakousko a v něm nádherný přírodní park Hochmoor. Národní park Hochmoor u Schremsu je překrásnou rašelinnou oblastí. Fascinující pohledy na rašelinnou krajinu poskytuje asi 20 m vysoký Himmelsleiter - Žebřík do nebe. Foto - ZDE.

31.7.2016 - Dnes jsme vyjeli na výlet na našem novém skůtříku. Byli jsme na hradu a zámku v Jindřichově Hradci. Poté jsme se zastavili ve Staňkově na výborných rybičkách ve vyhlášené restauraci - U Sumečka. Pak jsme se vrátili domů přes Rakousko a navštívili sklářskou obec  Brand-Nagelberg, ta se skládá z Alt-Nagelbergu a Neu-Nagelbergu. Obec je známá svým sklářským muzeem a svými užásnými skleněnými uměleckými díly. Nádherná  podívaná! Výlet jsme zakončili krásnou koupačkou na blízké pískárně na Halámkách. Foto - ZDE.

24.7.2016 - Jak ten čas letí -  dnes naše babička Fannynka oslavila své krásné 12. narozeniny. Naší akční veteránce přejeme do dalších dlouhých let s námi především moře zdravíčka!

15. - 24.7.2016 - Už jsme se nemohli dočkat letošní dovolené u moře. Letos jsme dojeli až na Makarskou riviéru do obce Drašnice v Chorvatsku.  Malá obec pod pohořím Biokovo má nádherné pláže a je tam klid. Foto - ZDE. Také jsme navštívili známé letovisko Makarska a prohlédli si ve františkánském klášteře největší sbírku mušlí na světě a také výstavu ryb.  Foto - ZDE.  Také jsme navštívili letovisko Podgoru. Foto - ZDE. A také blízké Tučepi. Foto - ZDE.
       7.7.2016 - Dnes je 10.výročí založení naší chovatelské stanice Celeste Cascata.
       7.-10.7.2016 -Jen jsem po Šumavě přebalila kufry, tak jsem přijala pozvání mé kamarádky a navštívila Jižní Moravu. Prohlédla jsem si Troskotovice, zámek Valtice, tam výstavu - Zlato císařů a králů a v Klentnici vyhlášenou kavárnu a restauraci Café Fara a také Novomlýnské nádrže s nádherným výhledem na Pálavu. Foto - ZDE.

2.-4.7.2016 - A je tady naše milovaná Šumava potřetí. S manželem a Julinkou jsme byli ubytovaní v Lenoře a podnikali nové výlety. Foto - ZDE.

První den jsme s Julií prošli celý Boubínský prales, okolo Boubínského jezírka a dále na vrchol Boubína k rozhledně. A potom jsme dorazili do Kubovy Hutě na vlak a vrátili jsme se do Lenory - 10 km. Foto - ZDE.

Druhý den jsme vyrazili pěšky z Lenory na Soumarský most. Navštívili naučnou stezku Soumarské rašeliniště. Foto - ZDE.

Ze Soumarského mostu jsme dojeli do Stožce a prohlédli jsme si Stožeckou kapli. Od rána máme v pacičkách 17 km. Foto - ZDE.

A poslední den při cestě domů jsme si prohlédli Schwarzenberský plavební kanál. Foto - ZDE.
        26.6.2016 - V neděli jsme navštívili sousední Rakousko.Ve vesnici Großschönau  je Sternzeichen / Zvěrokruh/Park. V kruhu je 13 dřevěných plastik znamení zvěrokruhu a celkem 46 dřevěných plastik od 30 světových umělců najdete rozmístěné v celé obci. Opravdu úžasná podívaná! Foto - ZDE.

22.6.2016 - Dnes jsme naše turistické putování v školním roce 2015/2016 ukončili posledním výletem. S turistickým kroužkem jsme prošli naučnou stezku okolo Trhových Svinů. Nejprve jsme zavítali na kostel Nejsvětější Trojice a potom navštívili Buškův hamr. Hamr je jedním ze tří zachovalých funkčních hamrů na území České republiky. Tam nás čekala velmi zajímavá prohlídka. Foto - ZDE.  A naše rozkvetlá zahrádka - postupně. Foto - ZDE.

18.6.2016 - Dnes jsme navštívili 5. ročník akce: Den ochrany přírody, myslivosti, rybářství a včelařství. Krásné odpoledne jsme si užili v nádherném prostředí zámeckého parku v Nových Hradech. Foto - ZDE.

Před bouřkou!

12.6.2016 - Dnes je to 5. let, co se narodil vrh D. Do dalšího života přejeme jen to nejlepší!

28. - 29.5. 2016 - O víkendu naše výletování pokračovalo! Navštívili jsme s manželem a Julinkou  MVP v Litoměřicích. Jůlie / Giulianna Perfetto CC/ si v třídě pracovní vyběhala od polského rozhodčího Výbornou 1 - ZDE. Potom jsme navštívili hrad Hazburk - 8 a půl km. Foto - ZDE.  A zámek Duchcov, kde prožil posledních 13 let Giacoma Casanova. Foto - ZDE. Ubytovaní jsme byli v Benešově nad Ploučnicí v hotelu Jelen. Foto - ZDE. Třešinkou na dortu byla v neděli návštěva Národního parku České Švýcarsko. Trasu jsme začali v  Hřensku, potom jsme na lodičce projeli Edmundovu soutěsku,  po 180 schodech jsme dorazili na penzion na Vyhlídce a po 2 km nasedli na retro autobus, který nás dovezl na Tři prameny. Odtud nás čekalo stoupání na Plavčickou bránu, která je symbolem parku. Potom na Tři prameny a nazpátek  do Hřenska 13 km. Foto - ZDE. Máme za sebou čtyři dny výletů a úžasných zážitků, které všem určitě doporučujeme.

A co na to říká naše Juliána?

26.  27.5. 2016  -  Jako každý rok jsme vyrazili na školní výlet s dětmi. Jako první cíl výletu byl hrad Karlštejn a  WAX museum. Jeden z nejvýznamnějších panovníků středověku má významné výročí. Právě letos je to 700 let od narození Karla IV. Foto - ZDE. Potom nás čekal nejdelší jeskynní systém v  Čechách - Koněpruské jeskyně. Foto - ZDE. Ubytovaní jsme byli v kempu Ostrov - Zadní Třebáň. Autokemp se nachází na ostrově uprostřed řeky Berounky nedaleko Karlštejna. Druhý den nás čekal nádherný zámek Dobříš s překrásnou francouzskou zahradou a expozicí - Dobříšské přízraky. Foto - ZDE. A nakonec na cestě domů jsme se vydali nejen za daňky,  ale i za princeznami. Na vodním zámku Blatná, kde se točila Šíleně smutná princezna, jsme navštívili anglický park se stádem daňků, které se nechají pohladit a nakrmit. Foto - ZDE.

27.5.2016 - Dnešní den oslavili kluci vrhu F své 4. narozeniny. Gratulujeme a přejeme jen to nejlepší!
        22.5.2016 - Dnešní krásnou neděli jsme vyrazili do Římova a prošli místní Křížovou cestu. Římov je velice známým poutním místem, kde se nachází unikátní cesta z 2. poloviny 17. století. Na 5 kilometrovém okruhu stojí celkem 25 barokních kapliček křížové cesty / tzv. Římské pašije /. Jedinečnost cesty spočívá hlavně v tom, že rozmístnění kaplí v terénu co do vzdálenosti a umístnění je přesnou kopií pravé křížové cesty v Jeruzalémě. 5 km.  Foto  ZDE.

14. - 15.5 2016 - A máme tady druhý víkend na naší milované Šumavě. Vyrazila jsem tentokrát jen s Julinkou a manželem. Ubytované jsme byli v osadě Borová Lada. V sobotu jsem zvolila trasu: Borová Lada - Knížecí  Pláně - Bučina. Knížecí Pláně jsou zaniklou obcí na Šumavě. Poté jsme pokračovali ke starému hřbitovu. Naše kroky pokračovali na Bučinu. Bučina - bývalá nejvýše položená osada na Šumavě /1162m/, jedná se o nejdeštivější šumavské místo, ročně tady spadne 1600 mm srážek. Z Bučiny je nejkrásnější šumavský výhled na Alpy.  V nožičkám máme bezmála 20 km - 19 a půl. Foto - ZDE.

Dnešní nedělní putování jsme začali u kaple svaté Anny. Křížová cesta se čtrnácti zastaveními byla postavena jako součást kaple.  Potom jsem opět navštívili Chalupskou slať. Stezka okolo Borové Lady vede okolo slatě a zavede nás na Alpskou vyhlídku skýtající nádherný pohled do údolí Teplé Vltavy a při příznivém počasí až na Alpy.  Dnes jsme zdolali 15 kilometrů, počasí nám moc nepřálo, ráno mrzlo, chvílema padal sníh, chvilku fučelo a také svítilo sluníčko. Foto - ZDE.
      10.5.2016 - Dnešní den se naší Fannynce /Canni Vlama/narodilo první štěňátko a také první vrh A v naší chovatelské stanici. Gratulujeme Áje /Ayachee Celeste Cascata/ k jejím 8. narozeninám. Je to neuvěřitelné, ale dnes Ájinka vstoupila do řad veteránů. Moc gratulujeme!

7.5.2016 - Dnes jsem vyrazila s holčičkama na krásnou květnovou procházku. Trasa vedla okolo Zevlova mlýna, přes Mýtiny /Kropslag/, okolo Tří borovic a přes Sokolí hnízdo domů. V nohách máme 8 kilometrů. Foto - ZDE.

30.4. - 1.5.2016 - O víkendu jsme jeli s manželem a holčičkama na Šumavu.  V sobotu jsme přijeli na Kvildu, kde jsme bydleli v hezkém hotýlku. Prošli jsme si Kvildu a vyrazili k pramenu Vltavy. Foto - ZDE.

Na Kvildě probíhala akce Šumava od roku 1938 do roku 1945. Také jsme byli na Jezerní slaťi. Za celý den jsme nachodili krásných 14 km. Foto - ZDE.

V neděli jsme přejeli do Borové Lady. Tam nás čekala návštěva překrásné Chalupské slaťi, potom jsme navštívili památník Králi Šumavy a soví voléry u Borové Lady. Zdolali jsme dalších 11 km. Foto - ZDE.

Užili jsme si krásné trasy a výlety naší oblíbenou Šumavou a už se těšíme na příští putování.
      23.4.2016 - Dnes jsem s kamarádkama a dcerou vyrazila na MVP do Českých Budějovic. My jsme nevystavovali, jen jsme nakoupili a podívali se. Odpoledne jsme vyrazili na jarní vycházku přes zaniklé obce Novohradska - Kropfslag a Veveří. Foto - ZDE.

17.4.2016 - O víkendu byl mezinárodní den památek a historických sídel, tak jsme vyrazili kam jinam než na zámek. Zámek Kratochvíle je jednou z nejkrásnějších renesančních staveb, kterou nechal vystavět Vilém z Rožmberka. Letohrádek je typickou italskou stavbou, obklopenou vodním příkopem a uzavřenou zahradou. Foto - ZDE. Město Holašovice je unikátní soubor budov ve stylu selského baroka, je vesnickou památkovou rezervací zapsanou do Seznamu světového kulturního dědictví UNESCO. Holašovický kruh, neboli tzv. jihočeské Stoneghende je novodobá megalistická stavba připomínající slavné anglické megality. Foto - ZDE.

16.4.2016  - Tak jme zdolali i poslední vrchol Novohradských hor - Myslivnu. Myslivna /1040 m/ je druhý nejvyšší vrchol české části Novohradských hor, význačný bod Pohořské hornatiny. Na vrcholu se nachází lovecká chata a geodetický bod. Jelikož na Myslivnu nevede žádná značená turistická cesta, tak jsme drobet bloudili, bez mobilu, mapy a vytištěných informací, by jsme to nenašli! Tak jsme udělali okruh kolem celé Myslivny. V pacičkách máme my a holčičky 8 km. Foto - ZDE.

10.4.2016 - Dnes jsme navštívili 10. ročník výstavy Amarylis na zámku. Název výstavy, zaměřené tentokrát na speciální textilní sešívání kousků látek, je Amarylis a patchwork. A kde? Jako každý rok je výstava amarylis v prostorách krásného renesančního sídla posledního rožmberka Petra Voka - na zámku Třeboň. A bylo se opravdu na co dívat! Foto - ZDE.

3.4.2016 - Dnes jsme zdolali další vrchol Novohradských hor. Doppler jsme již chtěli pokořit, ale nějak nebyl čas, nebo jsme nevěděli kudy - tudy. Po Kamenci /1072m/, Vysoké /1034m/, Kraví hoře /953m/ a Kuní hoře /925m/, kde jsme byli několikrát, jsme dnes zdolali Doppler neboli Jelení vrch /957m/. Ještě máme v plánu poslední vrchol na české straně Novohradských hor - Myslivnu /1040m/. Doprovázelo nás nádherné, skoro letní počasí a naše holčičky - šikovné turistky - 10 km - foto ZDE.

1.4.2016 - Majitelé Helenky a Herkulese / Arčího/ nám stále posílají nové zprávy a fotečky, moc a moc děkujeme! Foto - ZDE.

29.3.2016  - Loňské velikonoční putování jsme směřovali směrem na Šumavu. Letos jsme se rozhodli jet na opačnou stranu a udělat takové kolečko po evropských  termálech a metropolích. V pátek jsme vyrazili do hlavního města Rakouska Vídně - foto ZDE. V pátek večer jsme dojeli do obce Podhajská, kde jsme bydleli v krásném penzionu a navštívili zdejší termální lázně - foto ZDE. Při návštěvě Slovenska jsme také navštívili Nitru a Nitranský hrad - foto ZDE. A také Levický hrad - foto ZDE. O velikonočním pondělí jsme přejeli k maďarským sousedům a navštívili termální lázně v Györu - foto ZDE.

23.3.2016 - Krásné svátky jara a veselé Velikonoce přeje naše chovatelská stanice Celeste Cascata.

20.3.2016 - Tak dnes jsme vyrazili na výlet celá smečka, i Julinka po dvou měsíční mateřské pauze. Jak jinak než do našich milovaných Novohradských hor. Trochu nás překvapilo množství sněhu cestou na Kuní horu /925m/. Holčičky to chvílema opravdu nebavilo! V pacičkách máme 5 km, ale to mokro - fuj! Foto- ZDE.

17.3.2016 - Dnes nás čekalo další loučení. Do svého nového domova odjel nás miláček, zlatíčko, medvídek kulička, klučíček - Herkules Forte. Svůj nový domov bude mít u skvělých mladých lidí v Ledči nad Sázavou. Protože klučík byl u nás skoro devět týdnů a opravdu jsme si na něj moc zvykli, tak nechyběly po odjezdu slzy a emoce. Maminka Julinka a babička Eliška, které si s ním neustále hrály, ho ještě teď stále hledají. Hery, v novém životě ti přejeme hodně štěstí a především zdraví. Před odjezdem nových majitelů jsem ještě stihla Herkulese nafotit u kamarádky v fotoateliéru - foto ZDE. A všechny nové fotečky štěnátek vrhu H v nových domovech najdete - ZDE.

14.3.2016 - Dnes slaví vrh E své čtvrté narozeniny! Přejeme všeeeeeeechno nejjjjjjlepší!

12.3.2016 - Tak nás čekalo první loučení. Dnes odjela naše Helenka / Helena Bellezze/ do nového domova do Kojetic na Moravě. Novým pánečkům přejeme, aby jim naše medová princeznička dělala jen radost a moc nezlobila a přejeme jí do nového života co nejvíce štěstí a zdraví.

12.3.2016 - Strašně to utíká,  ale štěňátkům už je 8 týdnů. Krásně si spolu hrají, papají granulky, masíčko, užívají si společnosti maminky, ale i babičky Elišky a tety Fanny .Helenka je hodně akční a opravdu zlobidlo v malém těle, chlapeček Herkules je klidnější. Pro ukázku se můžete podívat na videa a nové fotečky - ZDE.

5.3.2016 - Dnes jsem navštívila jako každý rok XXI. Jihočeskou oblastní výstavu v Českých Budějovicích. Ne jako vystavovatelka, ale jen jako divák a také podpořit moje kamarádky, které vystavovaly. Foto - ZDE.

2.3.2016 - O víkendu bylo štěňátkům 6  týdnů. Krásně si spolu hrají, perou se, vrčí a štěkají. Maminka Julinka stále hodně kojí, ale příkrmy jim také moc chutnají. V týdnu jsme jeli na návštěvu k panu doktorovi, čekalo nás první očkování a dětičky mají v oušku krásnou novou kérku. Jinak probíhá socializace, návštěvy  si u nás podávají dveře. Už se pomalu blíží odchod do nových domovů, tak si to rozmazlování a péči co nejvíc užíváme! - foto vrhu ZDE.

25.2.2016 - Dnešní den oslavila naše Julinka své krásné třetí narozeniny. Náš miláček Julie se stará o své první dětičky a je to skvělá máma. Do dalších let jí přejeme hodně zdraví a moře štěstí. Juli gratulujeme!

21.2.2016 - Miminkům je pět týdnů. Ve dne zlobí a tropí v ohrádce a snaží se prozkoumávat svět - foto vrhu ZDE. Včera jsme byli na výletě v Třeboni , prošli jsme si město, zámek a místní park se Schwarzenberskou hrobkou - foto ZDE.

16.2.2016 - Štěňátkům jsou čtyři týdny. Bohužel v době kdy se štěňátkům otvírala očka jsme zjistili, že fenka Helenka má nemocné jedno očko, má ho nedovyvinuté.  Bohužel i tohle je druhá strana chovatelství, museli jsme se s tím vyrovnat a smířit, ale i s takovým hendikepem bude fenečka žít svůj poklidný a normální život a bude někomu dělat velikou radost. Štěňátka už  chodí, zlobí, batolí se a jsou opravdu roztomilá. Začali jsme přikrmovat a připravili pro ně ohrádku.  Na výletech jsme byli u Vodopádu - foto ZDE a tuto neděli s veteránkama na výletě v Českém Krumlově - foto ZDE. Jinak jsme si pořídili nový vysavač, podívejte se na jeho velmi dobrý motor a výbornou  sací trubici. Foto vrhu H - ZDE.

1.2.2016 - Přidávám pár aktuálních foteček vrhu H - Foto vrhu - ZDE.

30.1.2016 - Náš vrh H má  14 dnů. Máme vymyšlená jména! Protože italové nemají jména na H, musela jsem použít řeckou mytologii a jména řeckých bohů a hrdinů. Takže vám představuji pejska jménem - Herkules Forte - silný Herkules a fenka - Helena Bellezze - jak jinak než krásná Helena. Foto vrhu - ZDE.

25.1.2016 - Jako první na začátku nového roku, slaví své narozeniny vrh B. Oslavencům je již neuvěřitelných 7. let.  Do dalšího života  jim přejeme především hodně zdravíčka.

17.1.2016 - Spolu se sněhem a mrazem k nám zavítala i radostná událost a štěstí. Časně ráno se v naší chovatelské stanici narodili dvojčátka - vrh H. Julinka má svá první štěňátka. Máme pejska a fenku červené barvy. Vytvořila jsem vrhu H jeho osobní stránku - ZDE. Obě štěňátka jsou již zadaná. Fotogalerie vrhu - ZDE.
      12.1.2016 -
       1.1.2016 - Naše chovatelská stanice Celeste Cascata vám přeje šťastný a úspěšný rok  2016. V roce 2015 jsme navštívili čtyři výstavy: jednu oblastní, jednu národní a dvě mezinárodní. Naše Eliška /Alien Tiffany Moravia/ v tomto roce získala Českého veterán šampiona a její dcera Julie /Giulianna Perfetto CC/ byla úspěšně zbonitovaná a stala se kandidátem chovu. Na podzim složila barvářské zkoušky a stala se naší novou chovnou fenou. Velikou novinkou je, že čeká svá první štěňátka a naše chs vrh H. Doufáme, že všechno dobře dopadne a my se budeme radovat z krásných štěňátek.  V rámci besed Můj pejsek  jsme s holkama navštěvovali ZŠ, MŠ a ŠD v Nových Hradech a povídali jsme si o jezevčíkách a jejich chovu. A naposledy, formou fotoreportáží jsme jako zdatné turistky cestovali po Čechách i po zahraničí. A moc se těšíme na nové cíle a výlety.