Novinky
      29.12.2015 - O vánočních prázninách jsme podnikli několik pěkných vycházek. Foto - ZDE.

24.12.2015 - Před pěti lety se na Ježíška narodil vrh C. Všem přejeme hodně štěstí  a zdraví do dalších let.

20.12.2015 - Krásné prožití vánočních svátků a šťastný Nový rok přeje naše chovatelská stanice.  PF-ka 2016 - ZDE.

13.12.2015 - Na Mikuláše jsme vyrazili k vodopádu do Terčina údolí - foto ZDE. A tuto sobotu jsme navštívili adventní Třeboň - foto ZDE.

14. - 16.11.2015 - Zase po roce jsme zavítali do Maďarska. Užili jsme si především léčebné a  welness lázně v Sárváru a navštívili také hrad Nádasdy, který je typickou stvabou města Sárvár.  Uvnitř je Nádasdy Ferenc muzeum Sárvár.  Foto - ZDE.

11.11.2015 - Od 10.11.2015 máme v naší chovatelské stanici novou chovnou fenku. Naše Julinka /Giulianna Perfetto Celeste Cascata/ splnila všechny podmínky k uchovnění a v PP má razítko - CHOVNÁ FENA.

31.10 a 1.11.2015 - V sobotu jsme navštívili klášter Zlatá Koruna, cisterciácký klášter založil Přemysl Otakar II. a potom hrad Dívčí Kámen. Hrad je jednou z nejrozsáhlejších a nejlépe dochovaných středověkých památek v České republice - foto ZDE. V neděli jsme prošli Terčino údolí a udělali několik podzimních a pózovacích. Foto - ZDE.

24.10.2015 - Dnes se naše Julinka /Giulianna Perfetto Celeste Cascata/ s páníčkem zúčastnili barvářských zkoušek v MS Háj Týn nad Vltavou. Na zkouškách obstála v II. ceně a tím splnila všechny podmínky KCHJ a v naší chovatelské stanici máme brzo novou chovnou fenu. Více - ZDE.

18.10.2015 - Dnes jsme navštívili výstavu chryzantém v tvrzi Žumberk u Nových Hradů. Nádherné květiny a krásné prostředí tvrze. Foto - ZDE.

14.10.2015 - Dnes jsme měli další besedu o jezevčíkách, tentokrát ve školní družině v Nových Hradech. Jako každý rok jsme si povídali o pejskách a holky předvedly co všechno umí. Nejvíc se děti těšily, že si pohladí Fannynku, Elišku a Julinku.

5.10.2015 - Dnes slaví naše Eliška /Alien Tiffany Moravia / krásné 9. narozeniny. Do dalších let jí přejeme hlavně hodně zdraví. Elo moc gratulujeme!

3. a 4.10.2015 - O víkendu v sobotu jsme šli na procházku k vodopádu do Terčina údolí, naše oblíbená trasa - foto ZDE. A v neděli jsme vystoupali na rakouskou horu Mandelstein /784 m/  a cestou domů  jsme navštívili poutní kostel Nanebevzetí Panny Marie  na Dobré Vodě - foto ZDE.

1.10.2015 - Dnes jsme já a moje holčičky navštívili hodinu přírodopisu v 8. třídě. Zrovna probírají savce a tak jsme si povídali o jezevčíkách, štěňátkách, porodech .... Pro děti to byla zajímavá beseda a všichni jsme si to moc užili.

17.-20.9.2015 - Od dcery jsme dostali čtyřdenní pobyt v hotelu Pohoda v lázeňském městě Luhačovice. Lázně Luhačovice jsou čtvrté největší a jedny z nejkrásnějších lázní v České republice.  Foto - ZDE. V sobotu  jsme si vyjeli na Slovensko a navštívili pohádkový zámek Bojnice a přilehlou ZOO. Foto - ZDE. A při cestě domů jsme zajeli do Kroměříže. Tam jsme si prohlédli Arcibiskupský zámek a překrásnou Květnou zahradu. Foto - ZDE.

29.8.2015 - Poslední prázdninový víkend jsme jeli k Orlické přehradě. Navštívili jsme hrad Zvíkov a parníkem dopluli k zámku Orlík a nazpět. Foto - ZDE. Na cestě zpět jsme navštívili město Písek. Foto - ZDE.

21.- 23.8.2015 - Na konci prázdnin jsme jeli na výlet na Moravu, který pořádal senior klub a ČSOP. Ubytovaní jsme byli ve městě Rožnov pod Radhoštěm a měli jsme opravdu pestrý program. Naše výletní cíle si můžete prohlédnout v 8 foto seriálech. Město Telč - foto ZDE. Zámek Slavkov u Brna - foto ZDE.  Zámek Buchlovice - foto ZDE. Radhošť /1129m/ - foto ZDE. Rožnov pod Radhoštěm - Jurovičova rozhledna - Valašské muzeum v přírodě - foto ZDE. Velehrad - foto ZDE. Hrad Buchov - foto ZDE. Mohyla míru - foto ZDE. Za tři dny jsme s kamarádkami prožili úžasné zážitky a cesty plné zážitků!

20.8.2015 - Blíží se konec léta, protože bylo velmi teplo, tak moc vycházek a výletů nebylo. Ale tyto rybníkové byli  super! Foto - ZDE.

16.8.2015 - Dnešní cíl našeho výletu byl další pohádkový zámek a to Červená Lhota. Na zpáteční cestě jsme navštívili město Jindřichův Hradec a  unikátní aqua show v níž se prolínají světelné efekty, videoprojekce a obrazce tvořené kapkami padající vody s tóny působivé hudby. prostě nádhera! Foto - ZDE.

8.8.2015 - Tak jsem se konečně dočkala mé vysněnné dovolené. Cíl naší cesty jsem měla dlouho jasný a byla to Omišská riviéra. Ubytováni jsme byli v malém letovisku Pisak, kterou lemuje nádherné pohoří Biokovo. Foto - ZDE. Několikrát jsme navštívili pirátské město Omiš. Foto - ZDE. A nejznámější letovisko v Dalmácii  Makarská. Foto - ZDE.

24.7.2015 - Náš miláček a kamarádka Fanny /Canni Vlama/ dnes oslavila své krásné 11. narozeniny. Do dalších roků jí přejeme ještě víc zdraví a energie.  Všechno nejlepší Fannuško!

15.7.2015 - Máme prázdniny a dovolenou. Jelikož je velmi teplo, tak jsme tolik nechodili na naše oblíbenné výlety.  Ale máme za sebou krásnou 13 kilometrovou trasu s Marcelou, Leonem a holčičkama z Nových Hradů až na Hojnou vodu. Foto - ZDE. Potom jsme s manželem vyrazili směr Plzeň. Tam autem, nazpátek vlakem. Prohlédli jsme si krásné město a památky. Foto - ZDE.

27.6.2015 - Po dlouhé době jsme vyrazili na výstavu do Brna.  Na výstavu jela jen naše Julinka /Giulianna Perfetto Celeste Cascata/, od polské rozhodčí získala hodnocení: Výborná 1, CAC, CAC ČMKU, CACIB a BOB - vítěz plemene. Souběžně s MV psů INTERCANIS probíhala výstava PROPET - národní výstava koček INTERFELIS, národní výstava hospodářských zvířat a hospodářské techniky  a národní výstava myslivosti.  A bylo se opravdu na co koukat - foto ZDE. Trochu neplánovaně jsme se rozhodli, že zůstaneme na Moravě až do neděle. V sobotu odpoledne jsme navštívili zámek Slavkov - Austerlitz, v zámeckém parku probíhal Oltimer festival 2015 - setkání auto-moto veteránů - foto ZDE. Potom jsme dojeli do Zlína, kde jsme byli ubytování v krásném penzionku. Druhý den dopoledne jsme si prohlédli ZOO Zlín a zámek Lešná. Je to ta nejkrásnější ZOO, kde jsem kdy byla. Úžasný zážitek bylo krmení rejnoků - foto ZDE. Cestou domů přes Rakousko jsme si chtěli prohlédnout zámek Rosenburg, ale protože v pět zavírali, bohužel jsme se již nedostali dovnitř a neprohlédli jsme si jeho výstavní růžovou zahradu, ale určitě sem brzo zavítáme - foto ZDE.

25.6.2015 - Dnes jsme s dětmi vyjeli na poslední školní výlet a navštívili tvrz Žumberk. Prohlédli jsme si goticko-renesanční tvrz s unikátním systémem opevnění a bašt. V interiéru je  expozice lidového malovaného nábytku z jižních Čech. A výstava Ryby a lidé - foto ZDE.

20.6.2015 - Dnes jsme navštívili NV Klatovy. Ve třídě veteránů si Fanny /Canni Vlama/ vyběhala Výbornou 1 ,BOV a nejlepší veterán. Julinka /Giulianna Perfetto CC/ úspěšně prošla bonitací a stala se kandidátem chovu - ZDE. Počasí nám moc nepřálo, střídavě pršelo a svítilo sluníčko. Potom jsme navštívili : Vodní hrad Švihov - foto ZDE. A při cestě domů: Zámek Žinkovy - foto ZDE.

12.6.2015 - Dnes jsou to již čtyři roky, co se narodil vrh D. Gratulujeme a přejeme především hodně zdravíčka.

7.6.2015 - Minulý náročný týden jsme zahájili dvoudenním výletem s dětmi. Ve čtvrtek jsme navštívili Pohoří na Šumavě a vystoupali na Kamenec /1072m/ nejvyšší horu české části Novohradských hor a potom navštívili Český pramen Lužnice - foto ZDE. Potom jsme přijeli na hrad Pořešín - foto ZDE. Ubytováni jsme byli v Terčině údolí ve Švýcarském domku a na jídlo jsme chodili do penzinu Hamr - opravdu skvělé služby! Druhý den jsme si mohli prohlédnout tvrz Cuknštejn a dokonce i uvnitř. Zrovna se tam připravovalo filmování pohádky, tak měly děti ještě větší zážitek. Potom jsme prošli celé Terčino údolí a odpoledne se vrátili zpět domů - foto ZDE. V sobotu jsme vyrazili směrem na Nakolice lesem do Byňova, kde právě probíhal dětský den - foto ZDE. A v neděli jsme vyrazili do Trhových Svinů a navštívili kostel Svaté Trojice, konečně i zevnitř, pak jsme došli do Buškova hamru - foto ZDE. Máme za sebou čtyři dny plné zážitků.

27.5.2015 - Dnes slaví kluci vrhu F své 3. narozeniny. Přejeme především hodně zdraví a spokojený psí život.  Gratulujeme!

17.5.2015 - Tento víkend jsme vyrazili v sobotu do zaniklé obce Jedlice - 12 a půl km - foto ZDE. A v něděli do rozkvetlého Terčina údolí - 8 a půl km - foto ZDE.

10.5.2015 - Dnes slaví náš vrh A své  7. narozeniny. Ájince do Českých Budějovic přejeme hodně štěstí a především zdravíčko!

10.5.2015 - Dnešní nedělní den jsme vyrazili na trasu - Novohradské příhraniční rybníky: Zevlův, Kamenný, Přesličový, Hejškův a Veverský rybník. Foto - ZDE.

8.5.2015 - Dnešní sváteční den jsme vyrazili do Novohradských hor. Na Vysokou /1034m/ nejvyšší vrchol severní české části Novohradských hor. Na trase  bylo velké množství polomů, ale zvládli jsme to! Foto - ZDE. Večer jsem navštívila galavečer taneční soutěže - 37. ročník Novohradská číše. Foto -  ZDE.

4.5.2015 - Dnes byl naší Elišce /Alien Tiffany Moravia/ přiznán ČESKÝ VETERÁN ŠAMPION - Gratulujeme!

1.5.2015 - Dnes jsme navštívili zámek Hluboká nad Vltavou. Prohlédli jsme si hlavní prohlídkovou trasu pohádkového zámku. Foto - ZDE.

25.4.2015 - Dnešní den jsme s Julinkou a Eliškou navštívili MVP v Českých Budějovicích. Posuzovala nás polská rozhodčí Anna Rogowska. Julinka v otevřené třídě vychodila Výbornou 1 a CAC a Eliška ve třídě veteránů Výbornou 1 a BOV - nejlepší veterán. Tím splnila všechny podmínky  pro získání ČESKÉHO VETERÁN ŠAMPIONA.

19.4.2015 - Dnešní nádherný den jsme vyrazili směr Třeboň. Navštívili jsme výstavu na zámku Třeboň - Amarylis v proutí. A druhý cíl byla Schwarzenberská hrobka Domanín - foto ZDE.

17.4.2015 - Majitelé našeho odchovánka Dolce Piccola nám poslali novou fotečku. V rámci našich výletů jsme navštívili tři akce s dětmi. Jako první byl státní hrad Nové Hrady - foto ZDE. Potom velice zajímavá beseda: Setkání s rysem 2015 - foto ZDE. A včera jsme navštívili místní statek a prohlédli jsme si koníky a jiná zvířátka - foto ZDE.

10.4.2015 - Na letošní velikonoční výlet jsme vyrazili směr Šumava. Jako první jsme navštívili hrad Rožmberk - foto ZDE. Potom jsme si prohlédli Schwarzenberský plavební kanál - foto ZDE. Nejprve jsme chtěli navštívit několik zajímavých lokalit na Šumavě, ale protože byla zima a spousta sněhu, dojeli jsme až do města Klatovy - foto ZDE. Druhý den jsme  navštívili katakomby - foto ZDE, potom hrad a zámek Klenová - foto ZDE a poslední cíl našeho výletu byl hrad Rabí - foto ZDE. Společnost nám dělala naše Julie a i přes špatné počasí jsme si to všichni užili.

31.3.2015 - Krásné prožití svátků jara a veselé VELIKONOCE přeje naše chovatelská stanice.

28.3.2015 - Dnes jsme vyrazili po stopách zaniklých obcí. Navštívili jsme obec Mýtiny / Kropfschhlag/ a směrem přes Sokolí hnízdo jsme se vrátili domů, 8 km , foto ZDE.

22.3.2015 - V pátek jsme za pomoci dětí vyhodili paní Zimu do řeky Stropnice a doufáme, že se už nevrátí! V sobotu jsme jeli na výlet směr Lipno. Nejdříve jsme se zastavili v obci Cetviny. Je zde kostel Panny Marie a křížová cesta s Lurdskou kaplí a léčivým pramenem.  Potom kolem tvrze Tichá a dojeli jsme na poutní místo Svatý Kámen. Cestou kolem vodní nádrže Lipno jsme dorazili do Svatého Tomáše a navštívili Vítkův Hrádek /1053m/, nejvýše položený hrad v Čechách. A poslední cíl našeho výletu byla Čertova stěna /683m/, krásná skalní lokalita - foto ZDE.

15.3.2015 - V pracovním týdnu jsme za nádherného počasí vyrazili k Vodopádu do Terčina údolí. Po opravě nám vodopád opět krásně teče - foto ZDE. A o víkendu jsme navštívili tvrz Žumberk - foto ZDE. A výstavu: Pohřebních insignií krále Přemysla Otakara II. v Českých Budějovicích. - foto ZDE.

14.3.2014 - Dnes slaví vrh E své 3. narozeniny. Všem přejeme hodně zdraví, spokojenosti a lásky.

8.3.2015 - Dnešní slunečný den jsme navštívili XX. Jihočeskou výstavu psů v Českých Budějovicích. Posuzoval nás pan rozhodčí Ing. Leoš Jančík. Eliška a Fanny si ve třídě veteránů vyběhaly  Výbornou 1 a Vítěz třídy veteránů. Eliška v králičím rázu a Fanny v trpasličím. Julinka získala Výbornou 1, Vítěz třídy otevřené, Oblastní vítěz 2015 a v závěrečných soutěžích se stala 3. nejkrásnějším jezevčíkem výstavy - III.BOG. Cestou na vlak jsme s holkama a dcerou Janou prošli město a fotili - Foto ZDE. V neděli jsme prošli naučnou stezku - Novohradské příhraniční rybníky - Foto ZDE.

3.3.2015 - O víkendu v sobotu jsme vyrazili s Marcel a Leonem Blátem okolo Veveří - foto ZDE. A v neděli k Loveckému zámečku Ohrada a Munickému rybníku u Hluboké nad Vltavou -foto ZDE.

25.2.2015 - Julinka má narozeniny....... Dnes slavila naše nejmladší naděje vrhu G své 2. narozeniny. Giulianně /Julince/ i Giovanně /Moly/ přejeme hodně zdraví, štěstí a úspěchů do dalších let. Foto - ZDE.

22.2.2015 - Měli jsme týden jarních prázdnin tak jsme chodili a chodili a výletovali. Naše zážitky formou fotoreportáží: Zevlův rybník - foto ZDE. Sněhem na Kohout /870 m/ - foto ZDE. Veverský rybník - foto ZDE. Humenická přehrada - Vodopád - tvrz Cuknštejn - foto ZDE. Paseky - foto ZDE. A v sobotu jsme vyrazili na celodenní výlet: Hrad Karlštejn - foto ZDE. Svatý Jan pod Skalou - foto ZDE . Svatá Hora - Příbram - foto ZDE.

19.2.2015 - Přišli nám nové zimní fotky  sestry naší Julinky - Giovanny Amato alias Moly. Blíží se druhé narozeniny  holčiček vrhu G. Moc zdravíme na Slovensko. Foto - ZDE.

7.2.2015 - Dnešní slunečný, ale mrazivý den jsme vyrazili na Hojnou Vodu. Kde se připravoval zítřejší závod: Hojnovodská  ZLATÁ LYŽE. Pak jsme vystoupili na Kraví horu /953 m/. Cestou domů jsme se zastavili v Dobré Vodě, kde jsme nafotili nově opravený kostel Nanebevzetí Panny Marie. Foto - ZDE.

4.5.2015 - Pár nových zasněžených foto z Novohradských hor a jedna válecí. Více foto - ZDE.

25.1.2015 - Dnes je to šest let, co se narodil vrh B. Všem přejeme především hodně zdravíčka!

11.1.2015 - Tento víkend jsem šli na kratší vycházku: Nové Hrady - Olejový rybník alias Lipno 2 - Zevlův mlýn - Sokolí hnízdo - Údolí u Nových Hradů - Nové Hrady. Protože byl hrozný vítr a naše Julinka byla létající Čestmír, tak naše trasa byla krátká - foto ZDE.

6.1.2015 - V sobotu jsme šli na vycházku do zámeckého parku - foto ZDE. V neděli jsme vyjeli do Pohoří na Šumavě, cílem našeho výletu byl pramen Lužnice. Lužnice pramení na rakouské straně Novohradských hor, na západním svahu hory Eichelberg /1054 m/ v nadmořské výšce 970m. Ale nepočítali jsme s takovým množstvím sněhu a větrem. Téměř před cílem jsme to vzdali, protože holčičky by to ve vysokém sněhu neušly. Tak jsem nafotila kostel Panny Marie Dobré Rady v Pohoří - foto ZDE.

1. 1.2015 - Dnešní první, zimní den v novém roce  jsme vyrazili na jeden z vrcholů Novohradských hor a to do sousedního Rakouska na Mandelstein /874m/.  Krajina byla jak z pohádky o Mrazíkovi, snad jen děda Mráz chyběl. Na foto se můžete podívat - ZDE.

1.1.2015 - Naše chovatelská stanice vám přeje šťastný a úspěšný rok 2015. V letošním roce jsme neměli žádná štěňátka, naše Eliška nám bohužel nezabřezla. Navštívili jsme 6 výstav, z toho jednu oblastní a 5 mezinárodních.  Naše Eliška /Alien Tiffany Moravia/ na podzim vstoupila do řad veteránů. Julince / Giulianně Perfetto Celeste Cascata/ byl přiznán titul - Český junior šampion. V průběhu roku jsme pracovali na projektu: Zodpovědný vztah ke zvířatům - Můj pejsek. Navštěvovali jsme školku, základní školu a školní družinu v Nových Hradech. Formou fotoreportáží jsme cestovali po české krajině a hlavně po Novohradských horách. Už se moc těšíme v novém roce na další výlety a nové vrcholy. Co jsme prošli, porohlédli a nafotili, jsme uložili a nahráli na rajče do naší fotogalerie - ZDE. Ještě jednou všem děkujeme za vaší přízeň a těšíme se na další zážitky!