Novinky
31.12.2019 - PF 2019 - Krásný nový rok přeje chs Celeste Cascata

24.12.2018 - Všem našim známým a přátelům přejeme krásné Vánoce a šťastný nový rok 2019.

Dnes také slaví vrh C  své 8 narozeniny, i oni již vstupují do řad veteránů. Přejeme hodně zdraví a GRATULUJEME.
    2.12.2018 - Dnešní jednodenní výstava MVP v Praze se nám velmi vydařila. Do výstavního kruhu jsme doběhli na poslední chvíli, protože kolony před výstavištěm a parkování  tak nějak nezvládli. Naše Anabell /Ája/ poprvé v třídě dospělých získala v konkurenci Výbornou 1, CAC, CACIB a BOB - Vítěz plemene. Nová majitelka titulu - Český junior šampion. Máme velikou radost! Náš odchov vrhu I - Italiano Lucifero Celeste Cascata /Lucifírek/ v trpaslíkách, v třídě štěňat v konkurenci Velmi nadějný 1. No to byl ale krásný den Alberte!

17.11.2018 - Dnes jsme navštívili město Blatná u Písku a vodní zámek Blatná. Zámek Blatná patří k nejzachovalejším vodním sídlům v České republice, spolu se zámkem Červená Lhota a hradem Švihov. Oblíbenou atrakcí je krotké stádo daňků, kteří jsou v zámeckém parku.

8.11.2018 - Dnešní den jsme navštívili základní školu v Nových Hradech. V 8.A. a v 8.B. jsme měli besedu o jezevčíkách, jejich porodech, odchovech a  štěňátkách. Byly to velmi příjemné dvě hodiny a děti měly plno otázek, nakonec se s holkama : Ájou, Julinkou, Eliškou a Fanny pomazlily. Zase za rok se uvidíme.
       31.10.2018 - Pár foto našeho vrhu I, jak nám kluci a princezna povyrostli.

20. - 21.10.2018 - O víkendu jsme vyjeli na Šumavu a na její bavorskou stranu. V sobotu jsme navštívili Chalupskou slať blízko Borové Lady. Chalupská slať je rašeliniště, které najdeme na okraji národního parku Šumava. Za Borovou Ladou také najdeme kapli Svaté Anny a křížovou cestu na druhé straně silnice. Potom jsme přejeli do národního parku Bavorský les, kde jsme si prohlédli vodopády na řece Pthal a ubytovaní jsme byli v německém městě Freyung. Druhý den byl našim cílem další vrchol Šumavy , ale v Německu a to Luzný / 1373m/. Nachází se v blízkosti české hranice a vyniká největším kamenným mořem, které pokrývá jeho vrchol. Na její vrchol jsme vyrazili zimní cestou /Winterweg/ a došli až k chatě pod Luzným /Lusen/, kde jsme se občerstvili. Pro sestup jsme zvolili letní cestu /Sommerweg/ a po nebeském žebříku /Himmelsteiter/a došli k nádherné a unikátní skleněnné arše. 10 km. Foto - ZDE.

14.10.2018 - Dnešní den jsme vyrazili na naše oblíbené Novohradské hory a navštívili nádrž Zlatou Ktiš u Boubínského pralesa. Foto - ZDE.

10.10.2018 - Dnes jsme navštívili s holkama školní dužinu . Měli jsme besedu Můj pejsek. Děti měli radost z Elišky, Jůlinky a malé Áji. Povídali jsme si o chovu, výstavách a péči o pejsky. Největší radost měly děti, že se s holkama mohly pomazlit a pohladit si je. Druhý den nám Ája a Jůlinka dělali společnost na turistickém kroužku.

6.10.2018 - Dnešní krásný podzimní den jsme navštívili MVP v Č.Budějovicích. Byli jsme velmi úspěšní. Naše Ája /Anabell Hartmann Silesia/ ve třídě mladých v konkurenci tří fen vybojovala Výbornou 1, CAJC, BOJ - nejlepší mladý a nakonec BOB - vítěz plemene v králičí rázu. V závěrečných soutěžích si vyběhala ještě 5. BOG a stala se pátým nejkrásnějším jezevčíkem výstavy. Její sestra Aschley v mezitřídě získala Výbornou 1, CAC a CACIB. Na výstavě náš navštívil náš chlapeček z vrhu I - Oskárek /Italiano Angelo Celeste Cascata/ , je prostě úžasný a hlavně nás poznal! Bylo veliké vítání. Foto - ZDE.

5.10.2018 - Dnes tu máme opět další narozeniny! Naše šampionka, babuška Eliška /Alien Tiffany Moravia/ slaví 12. narozeniny. Je to naše milá, zlatá a šikovná holka a my jí přejeme hlavně zdravíčko.

28. - 30.9.2018 - Na prodloužený víkend jsme vyrazili na Slovensko. Začátek výletu jsme zahájili v hlavním městě Slovenska v Bratislavě. Prošli jsme staré město a hrad. Pak jsme nabrali směr lázně Podhajská, termální voda je téměř stejného složení jako Mrtvé moře. Také jsme si udělali výlet do Maďarska. Navštívili jsme slovenské Štúrovo a na druhém břehu Dunaje naleznete maďarské město  -  Ostřihom. Jeho bazilika je třetí největší v Evropě. Prohlédli jsme si baziliku, panoramatickou místnost, vyhlídku na kopuli, byl to trochu adrenalin, ale krásné výhledy. Foto - ZDE.

16.9.2018 - Dnešní výlet směřoval do Rakouska - do města Weitra. Weitra či Vitoraz je historické město v Dolních Rakousích na řece Lužnici. Prohlédli jsme si zámek, náměstí s sgrafitovým domem. Potom jsme  prošli údolí Gabrielenthal , kde se nachází Kneippovy lázně. Foto - ZDE. 7 km.

8.9.2018 - Dnes jsme si udělali výlet s holčičkama a  navštívili Českou Kanadu. Nejprve hrad Landštejn, na vyhlídkovou věž s námi vystoupaly i naše holky Ája, Eliška a Jůlinka, samozřejmně v náručí. Potom jsme navštívili lesopark a rozhlednu U Jakuba. A poslední cíl - Ďáblova prdel! Foto - ZDE. Krásný výlet, krásné počasí a v pacičkách 9 km.

18.8. - 28.8.2018 - Po odchodu našich taliánků do nových domovů, jsme odjeli na zaslouženou dovolenou k moři. Našim cílem byla oblíbená Omišská riviéra a městečko Staniči. Foto - ZDE. Do pirátského Omiše jsme to měli pouhé 4 kilometry. Foto - ZDE.  Na výlet jsme jeli také na Makarskou riviéru do letoviska Brela a tam navštívili nejznámější kámen v Chorvatsku. Foto - ZDE.  A také úžasný Split zapsaný na seznamu UNESCO a jeho Deokleciánův palác. Foto - ZDE.  Byla to úplně nádherná dovolená a příští rok se těšíme znova. A zase tam!

14.8.2018 - A je to tady! Poslední chlapeček odjel do nového domova. Andílek /Italiano Angelo Celeste Cascata/ bude bydlet nejblíže -  v Ločenicích. S majiteli se již nějaký ten rok známe a těšíme se na spolupráci a Andílek alias Oskar se jistě ukáže na nějaké výstavě. Tak je nám doma smutno, maminka Jůlinka dětičky dva dny hledala, ale už je to v pořádku. Všem štěňátkům vrhu I přejeme v nových rodinách spokojený život a hodně zdravíčka a ozvěte se děti.

13.8.2018 - A nastalo další loučení. Dnes naší smečku opustil můj oblíbenec Lucifírek  /Italiano Lucifero Celeste Cascata/ je to opravdu malý ďáblíček s obrovským srdíčkem, který dělá čest svému jménu. Nový domov má u Plzně /Litohlavy/ ve skvělé rodině a určitě ho uvidíme na nějaké výstavě. Moc mi chybíš Lucínku.

10. - 12.8.2018 - O prodlouženém víkendu jsme si konečně užili  dárek , který jsem manželovi koupila na podzim k narozeninám. Navštívili jsme lázně Poděbrady a místní pivní lázně. Druhý den jsme navštívili Kutnou Horu a na cestě zpět hrad Český Šternberk. V Poděbradech jsme bydleli přímo na zámku, určitě se sem ještě vrátíme. Foto ZDE a ZDE.

5.8.2018 - Dnešní horký den jsme s kamarádkou a synem navštívili IX. Vltavotýnskou krajskou výstavu psů. Vystavovali se naše holky, moje Ája / Anabell Hartmann Silesia/ a kamarádky fenka čínského chocholatého psa  Kety /Catty z Valdorfských lesů/. Ája od slovenského rozhodčího T.Havelky získala Výbornou 1 a Vítěz třídy mladých. Kety Výbornou 1, Vítěz třídy šampionů a Krajského vítěze. Tak jsme se rozhodli zůstat do závěrečných soutěží. Prohlédli jsme si Týn nad Vltavou, dali si výborný obídek a nakoupili plno ňamiček pro holky a pelíšky na zahradu. Udělali jsme dobře , že jsme zůstali do závěrečných soutěží. Naše Ája vystoupila na stupně vítězů. Umístila se na 3. místě a je třetí nejlepší mladá fena ze všech plemen výstavy. Veliká gratulace! Foto - ZDE

4.8.2018 - Druhé loučení proběhlo hned druhý den v sobotu. Do nového domova odjela naše jediná princezna  Gina / Italia Guinevere Celeste Cascata/ . Nový domov má v rodince v  obci Javůrek blízko Brna, dlouho si na ní čekali. Doufám ty naše malé zlobidlo, že budeš jen hodná a budeš pořád malá, krásná a sladká  princezna.

3.8.2018 - Dnes proběhlo první loučení . Jako první nás opustil náš Božíček / Italiano Mio Dio Celeste Cascata/. Nový domov má v úžasné rodině v Hradci Králové, tak nějak zapracoval osud a proto je Božíček alias Jonášek tam kde měl být! Kloučku, moc nezlob a těšíme se na zprávičky a fotky z nového domova.

2.8.2018 - Dnes mi kamarádka Maruška nafotila poslední  společné chvilky božího červeného  vrhu I Celeste Cascata. Foto - ZDE.

31.7.2018 - Dnes bylo štěňátkům vrhu I 7 týdnů. Štěňátka byla naočkovaná a otetovaná. Všechny mají své nové majiitele, kteří nás navštěvují. Teplé dny trávíme převážně na zahrádce. Jediná holčička Gina je velmi aktivní a je to zlobivka. Tři bratři jsou hodnější, Lucifírek je tedy taky akční, Andílek a Božíček jsou klidnější. Maminka je stále hodně kojí, i když miminka už  papají maso, granulky a zeleninku! Navštěvují nás kamarádi a budoucí majitelé, štěňátka  mají úžasnou socializaci. Už brzo se vydají do nových domovů. Tak rychle to uteklo. Bude nám smutno!

29.7.2018- Dnes jsme vyrazili na výlet a to na přehradní nádrž Lipno. S přáteli jsme navštívili Stezku v korunách stromů a marinu Lipno nad Vltavou. Byl to krásný sluníčkový a horký den. Foto - ZDE.

24.7.2018 - Dnes oslavila naše babička Fanny /Canni Vlama/ úžasných 14 let. I když nám to zdravíčko občas neslouží, pořád je Fannuška vitální a hravá a zlatá naše kamarádka, zakladatelka naší chovatelské stanice. Do dalších let, ti milá Fannuško přejeme -  jen to zdravíčko!!!

17.7.2018 - Dnes se přijel podívat tatínek vrhu I - Honzík Šebířovské podskalí na své dětičky. Moc jsme si užili příjemné odpoledne s Dášou, s jejíma klukama, naše 4  holky a čtyři dětičky Honzíka a Jůlinky.  No plná zahrádka jezevčíků.

10.7.018 - Konečně jsem se dostala k větší aktualizaci, Co je u nás nového a co se povedlo našim odchovům. Takže tedy  postupně:
Dnešní den mají naše štěňátka 4 týdny. Štěňátka už byla venku na zahrádce, střídavě jsou v ohrádce a nebo v porodní bedničce. Už jsou poprvé odčervená a dostali první příkrm a musím říct, že jim masíčko opravdu chutná.  Postupně přijíždějí budoucí majitelé podívat se na miminka a vybírat. Foto - ZDE.

Další skvělé zprávy dorazili ze Slovenska. Dne 7.7. 2018 se zúčastnila Kristýnka další mezinárodní výstavy ve Velké Idě. Ve třídě mladých vyběhala Výbornou 1 a další CAJC, potom si udělali výlet na Spišský hrad. Kristýnko mooooc  GRATULUJEME!

Začala mi dovolená, prázdniny, především se staráme o štěňátka, chodíme na vycházky, například natrhat mateřídoušku, miminka už jsou  nějaký čas na zahrádce. Snažíme se socializovat naše štěňátka a navštěvují nás  kamarádi.

V sobotu 30.6. jsme navštívili národní výstavu v Klatovech. Ája - Anabell Hartmann Silesia skákala po mokré trávě a vyskákala si jen Velmi dobrou. Na výstavě jsme se setkali s tatínkem vrhu I - Honzíkem Šebířovské podskalí.

Také další fenka vrhu CH - Cherry Rosso na své první výstavě v třídě mladých získala Výbornou 2, gratulujeme!

Na Slovensku zazářila naše fenka vrhu CH - Christine Saggio Celeste Cascata na své druhé výstavě na  MVP v Nitře . Získala Výbornou 1, CAJC, BOB Junior a Winner derby. Veliká gratulka, protože naše Kristýnka je nádherná králičí fenka a dělá majitelům velikou radost.

26.6.2018 - Dnes je vrhu I 14 dní. Miminka krásně přibírají, mají všechna kolem půl kila. Představujeme vám naše Íčka již jmenovitě. Tmavý pejsek je jak jinak: Italiano Lucifero - vládce pekel a v překladu Světlonoš, pejsek se žlutým oboječkem : Italiano Angelo - náš andílek, pejsek s modrou šňůrkou : Italiano Mio Dio - můj bůh, takže náš Božíček a holčička: Italia Guinevere - vybírali budoucí majitelé - prostě italka Gina. Na jednoho pejska se uvolnila rezervace, ale na kterého to nevíme, protože ty co mají rezervaci již déle, si mohou vybírat. Foto - ZDE.

23.6.2018 - Vrhu I byl týden, v bedničce j klídek a tabáček.  Miminka spinkají a přibírají. Maminka Julinka je úžasně starostlivá. Foto - ZDE.

21.6.2018 - V sobotu 16.6. se konnal další ročník : Den ochrany přírody a my tam jako každý rok nemohli chybět. Foto - ZDE. Pak jsem v týdnu s naší Ájou nafotila překrásné Novohradské náprstníky . A ve čtvrtek jsem také  s naší turistkou Ájou zakončila práci turistického kroužku a vydali jsme se na výlet na Veveří, k Veverskému rybníku a Příhraničním Novohradským rybníkům.  V nohách a pacičkách máme 10 kilometrů, což byl v hrozném horku opravdu skvělý výkon.

14.6.2018 - Musím vám ukázat tři generace našich červených holčiček. No řekněte? Jaká matka - taká Katka. První je naše babička Eliška / Alien Tiffany Moravia/, druhá její dcera Jůlinka / Giulianna Perfetto Celeste Cascata/ a třetí dcera Jůlie Kristýnka /Christine Saggio Celeste Cascata/. Tak a teď si musíme počkat na další generaci.
    12.6.2018 - Oznamujeme, že dnes ráno se narodili Jůlince /Giulianna Perfetto Celeste Cascata/ a Honzíkovi / Honzík Šebířovské podskalí/ dětičky - VRH I. Máme tři pejsky a jednu princeznu. Štěňátka přišla na svět přirozenou cestou a maminka i děti jsou v pořádku. Celý vrh je již zadán. Foto - ZDE.

12.6.2018 - Stejný den, jako náš nejnovější vrh I se narodili dvojčata vrhu D. Dnes je jim již 7 let. Gratulujeme!
    10.6.2018 - Na naší zahrádce jsme vybudovali novou pergolu a už se těšíme, jak si jí budeme v létě užívat. A nafotili naše kytičky, postupně budeme  foto přidávat. Foto - ZDE.

3.6.2018 - V neděli jsme navštívili s Kájou a Ájou naše české moře - přehradu Lipno. Nejprve jsme byli ve Frymburku a potom jsme se podívali do Lipna nad Vltavou  a jeho loděnice. Foto - ZDE.

31.5. - 1.6.2018 - Jako každý rok jsme vyrazili na školní výlet. Ve čtvrtek  jsme navštívili Letecké muzeum Kbely a ZOO Praha. Ubytovaní jsme byli v kempu u Sázavy. V pátek nás čekal Farma Park Soběhrdy. Foto - ZDE.

27.5.2018 - Dnes slaví chlapečkové vrhu F své šesté narozeniny, přejeme zdraví, štěstí a hlavně móóóc  GRATULUJEME!

26.5.2018 - Naše pózování v kopretinách!

20.5.2018 -Chtěla bych vám představit naší Kristýnku překrásnou králičí fenku z vrhu Ch. Kristýnka / Christine Saggio Celeste Cascata/ žije u úžasných majitelů na Slovensku. Za parťačku má také červenou králičí fenku z českého chovu. Kristýnka se 13.5.  zúčastnila své první mezinárodní  výstavy v Lučenci, v třídě mladých získala krásné ocenění Výborná 2. Máme obrovskou radost a GRATULUJEME!

18.5.2018 - Dnes slaví naše Ája - Anabell Hartmann Silesia své 1. narozeniny. Naše úžasná, hyperaktivní, hravá a neúnavná aportérka a miloučká holčička. A my jí přejeme s námi ještě velmi dlouhý život a  spoustu spokojených let s námi! Foto - ZDE.

10.5.2018 - Dnes slaví fenka vrhu A své už 10.narozeniny. Moc zdravíme do Českých Budějovic  naší oslavenkyni Áju a přejeme hlavně zdravíčko.

5.5.2018 - Dnes jsme navštívili naší stověžatou Prahu. Ája - Anabell Hartmann Silesia se vystavovala ve třídě mladých na MVP v Letňanech. Získala v konkurenci Výbornou 1 . Pak jsme se projeli metrem a navštívili Staroměstské náměstí, Karlův most, Pražský hrad a katedrálu Svatého Víta . V Praze je blaze. Foto - ZDE.

21.4.2018 - Dnes jsme s naší Ájou - Anabell Hartmann Silesia navštívili jarní mezinárodní výstavu v Českých Budějovicích. Posuzovali nás rozhodčí , kteří nezadali ani v káličích, ani v trpasličích hladkosrstých jezevčíkách žádný titul, tedy ani titul BOB. Dnes tedy Ája Výborná 1 v konkurenci, ale bez titulu, proč? To jsme nějak -  nikdo nepochopili.

14.4.2018 - V sobotu při cestě domů jsme navštívili zámek Jaroměřice nad Rokytnou. Rozsáhlý barokní zámecký komplex v Jaroměřicích nad Rokytnou patří mezi největší a nejmonumentálnější zámky v celé Evropě. Areál je doplněn kostelem sv. Markéty a obklopen velkými a nádhernými zahradami. Foto - ZDE.

13. - 14.4.2018Ve středu a v pátek jsme jeli s naší Julinkou za ženichem do Třebíče. Všechno se zadařilo a snad se můžeme těšit na vrh I naší chovatelské stanice. V pátek jsme v Tebíči zůstali, aby jsme si prohlédli krásné město. Zdejší židovská čtvrť se synagogou a hřbitovem byla společně s románsko-gotickou bazilikou sv. Prokopa v roce 2003 zapsána na Seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. Také jsme navštívili krásné Karlovo náměstí v Třebíči a Masarykovu vyhlídku. Foto - ZDE.

8.4.2018 - V neděli jsme vyrazili do Nakolic novou cestou, zkontrolovat páníčka jestli správně pracuje a bagruje. Do Nových Hradů jsme se vrátili starou lesní cestou. 8 km. Foto - ZDE.

7.4.2018 - Další krásná vycházka, ale trochu foukalo! Z Nových Hradů přes zaniklou obec Kropschlag, přes obec Světví. Pak jsme dorazili k tvrzi z 15. století Cuknštejn a v penzionu Lázničky se občerstvili. 10 km. Foto - ZDE.

2.4.2018 - Na velikonoční pondělí jsme navštívili další město vína - ZNOJMO. Mezi nejvýznamnější památky patří hrad s rotundou Sv. Kateřiny, dále radniční věž , kostel Sv. Mikuláše,  kostel Sv. Michala a významné je i znojemské podzemí, které patří k unikátním stavbám. A tím skončilo naše velikonoční výletování.  Foto - ZDE.
  31.3.2018 - Dnes slaví náš poslední vrh CH své první narozeniny. Panu Brambůrkovi - Chipsovi, Chiare, Cherry, Chloe a Christine přejeme spokojený život, hodně úspěchů a zdravíčko. Gratulujeme!

31.3. - 2.4.2018 - Na Velikonoce jsme letos vyrazlili na Jižní Moravu. Naše holky Ájinka a Jůlie jeli také, jak jinak! Navštívili jsme Lednicko - Valtický areál. Ubytovaní jsme byli v penzionu ve Valticích. V sobotu byly ve Valticích Otevené sklepy a bohatý program. Také jsme vyšplhali  na kolonádu na Rajstně. V neděli navštívili Lednický zámek, Minaret a Janův hrad. Pak jme přejeli do Pavlova a chtěli zdolat Dívčí hrad. Ale velmi studené počasí a silný vítr nás odradili. Přes Mikulov jsme se vrátili do Valtic V pondělí nás ještě čekali Tři Grácie. Na Pálavě jsme byli již několikrát, ale stále máme co objevovat. Foto - ZDE.

29 3.2018 - Na Velký pátek jsme vyrazili k našemu oblíbenému vodopádu do Terčina údolí. Foto - ZDE.

28.3.2018 - Veselé Velikonoce a krásné svátky jara přejeme!

25.3.2018 - Do zaniklé obce Jedlice jsme vyrazili krásnou jarní neděli z Veveří. Došli jsme ke kapli Panny Marie Sedmibolestné nad zaniklou obcí. Potom k Veverském rybníku, kde uvidíme krásné panoráma Novohradských hor. A zpět přes zaniklou obec Veveří. Ája a Julinka a moje maličkost máme v nožičkách 11 km. Foto - ZDE.

24.3.2018 - Velká Zámecká agáve čekala na devítimetrový květ víc než čtvrt století. Opravdu vzácný jev ve středomořských podmínkách: velká modrá agáve v zámku v Nových Hradech rozkvetla. Určitě znáte tu velkou pouští agávi, která zhruba 25 let střežila v létě hlavní vchod. Od Vánoc rostl květní stvol až 10 cm za den a dnes má stvol 9 metrů. Tento týden opravdu nádherně rozkvetla a tím dovršila svůj život. Jelikož je to natolik unikátní událost, rozhodli se otevřít Zámek veřejnosti. Byli jsme tam a je to nádhera, 45-letá agáve je krásná. Fotka agáve venku je 4 roky stará, tam je agáve v té nejlepší kondici. Foto - ZDE.

21.3.2018 - Šli jsme vyhodit paní Zimu - Morenu do řeky. No nevím! Ráno u nás v  Novohradských horách padal  sníh. Jak jsme jí hodili do vody, na chvilku zasvítilo sluníčko. Na chviličku! Děti moc pomáhaly. A naše děvčata to vítání jara pochopila úplně jinak!

14.3.2018 - A další krásná vycházka s kamarádkou Marcelou a jejím Leonem. Navštívili jsme příhraniční Kamenný rybník a okolo Zevlova rybníka se vrátili zpět do Nových Hradů. 7 a půl km. Foto - ZDE.

14 3.2018 - Dnes oslavil vrh F své šesté narozeniny. Přejeme hodně zdraví a GRATULUJEME!
     13.3.2018 - Paničce začali jarní prázdniny a konečně se oteplilo. Tak jsme začali výletovat. V sobotu jsme vyrazili z Nových Hradů do Nakolic - 6 km. Foto - ZDE.  V neděli jsme navštívili naše oblíbené Novohradské hory. Hora Vysoká /1034 m/ nás pěkně potrápila, spousta rozbředlého sněhu a ledu. Terén byl náročný. Holčičky byly mokré, moje boty a nohy také. Ale zvládli jsme to! Celkem  8 a půl kilometru. Foto - ZDE.

4.3.2018 - Přesně po 13 měsících opět zamrzl vodopád - ledopád v Terčině údolí.  O víkendu tam proudili davy lidí, opravdu něco strašného. Takže vyfotit si vodopád bez lidiček  - NEJDE! Ale my jsme tam samozřejmě nemohli chybět. Foto - ZDE.

3.3.218 - Dnešní sobotu jsme s kamarádkou a Ájou navštívili XXIII. Jihočeskou výstavu psů v Českých Budějovicích. Ájinka si vyběhala ve třídě mladých Výbornou 1 a Vítěz třídy mladých. Dělá nám jen radost! Domů jsme jeli vláčkem, krásná výstavní sobota.

25.2.2018 - A také dnešní den oslavila naše Jůlinka své 5. narozeniny. Jůlinko, přejeme ti ještě dlouhé a dlouhé roky s námi. A hodně zdravíčka!

25.2.2018 - S velkým mrazem jsme vyrazili na Speciální výstavu  jezevčíků do Holýšova u Plzně. Poprvé v třídě mladých, v králičím rázu se předvedla naše Anabell - Ája. V konkurenci 4 fen vyhrála a získala svůj první CAJC, BOJ - Nejlepší mladý plemene a  BOS - Nejlepší z opačného pohlaví. Posuzoval nás německý rozhodčí Andreas Tornau. Moc nás těší takový úspěch na klubové speciální výstavě jezevčíků. Jůlie se předvedla v třídě čestné a je Vítězem třídy čestné. Moc gratulujeme !

11.2.2018 - Chodíme na vycházky - pokud nám to počasí dovolí, tak každý den. Krásně se předvádíme a jsme moc roztomilé.  Užíváme si náš nový tulipytlík. Naší malé Áje bylo v lednu 8. měsíců a poprvé hárala, je to už veliká holka. No není to naše Novohradsko úžasné?

25.1.2018 - Dnes slaví náš vrh B své 9. narozeniny. Všem našim veteránům přejeme hlavně zdravíčko, štěští  a také vzpomínáme na Bell Bonda, který již není mezi námi.  Vzpomínáme!

20.1.2018 - Jestli chcete pružný a teplý  svetřík pro vašeho jezevčíka, nabízíme tyto upletené svetříky! Rozměry viz foto. Foto - ZDE.

17.1.2018 - Už jsou to dva roky, co se naší Julince narodil vrh H. Herkules a Helenka dnes slaví své druhé narozeniny. Přejeme hlavně zdraví a šťastný a spokojený život. Gratulujeme!

6.1.2018 - Protože panička potřebuje rozchodit úraz a její předvánoční zlomeninu. Musíme všechny chodit na pravidelné vycházky! Naše Ájinka ještě nikdy nebyla u vodopádu, tak Áji vodopád dnes poprvé! A určitě ne naposledy.
Foto - ZDE.

1.1.2018  -  Každý  první den v roce navštívíme naše krásné  Novohradské  hory, aby jsme Nový rok oslavili novoročním výšlapem na Kraví horu /953 m/. Tak ani letos jsme tam nesměli chybět. Přejeme vám šťastný a úspěšný rok 2018.